Bakoma Twist z nową kampanią: Sięgaj po więcej!
Wspólnie z influencerami Bakoma zachęca młodych i aktywnych, by rozkręcili się jeszcze bardziej. Pod hasłem „Sięgaj po więcej! #twistyourself!” (video) ruszyła kampania TV i digitalowa dla jogurtów pitnych marki Bakoma Twist. Za kreację i realizację akcji odpowiadają agencje: Upside, Video Ex Machina, Universal McCann oraz platforma DDOB.

Hasło kampanii nawiązuje do „wykręconego” podejścia do rzeczywistości – a w tej nie ma rzeczy niemożliwych. Platforma #twistyourself to przestrzeń zabawnych kodów, wieloznaczności i przemian, których nie trzeba tłumaczyć, by się nimi cieszyć. Bakoma Twist zachęca do dzielenia się nimi i „sięgania po więcej”.
15-sekundowy spot telewizyjny przedstawia autentycznych influencerów, którzy realizują swoje pasje i pokazują je innym. Na promowanej w spocie platformie #twistyourself wystartował konkurs na najciekawsze i najbardziej szalone przemiany. Landing page akcji jest wspierany dodatkowymi filmami z udziałem dwóch z bohaterów kampanii.
Spot emitowany jest w kanałach tematycznych TVN Premium MIX, Polsat i IDMnet. W kampanii digitalowej wykorzystywane są serwisy Sataku, IPLA, VOD, Wp.pl, a ponadto gry, aplikacje i portale: YouTube, Demotywatory, Joemonster/Faktopedia i Kwejk. Równolegle informacje o konkursie pojawiają się w kanałach social media Bakomy, DDOB i influencerów. Kampania będzie trwać do końca wakacji.
Strategię i kreację stworzyła agencja Upside, która wcześniej przygotowała kampanie dla marek Bakoma Bio, 7 zbóż i Bakuś Bio. Produkcją spotu TV i video do digitalu zajęła się agencja kontentu video, Video Ex Machina. Za współpracę z infuencerami i koordynację konkursu odpowiada platforma społecznościowa DDOB, a za dobór mediów – Universal McCann.
W spocie wystąpili: @ProziPix (tancerz Paweł Sołtysiński), @VeronicaMarie (vlogerka modowa, Weronika Borowska), @RizzeR (gamer Maciej Rybski) i @DawidFrank (magik Davyd Tyshchenko).
