Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Mleko

Bebilon 2 startuje z nową kampanią reklamową

Marka Bebilon 2 wystartowała z ogólnopolską kampanią promującą opatentowaną formułę nowej generacji wspierającą układ odpornościowy – Bebilon 2 z Pronutra – Advance, w której prezentuje także nowoczesną, odświeżoną szatę graficzną produktów.

Bebilon 2 startuje z nową kampanią reklamową
Fot. mat. pras.

W działaniach o charakterze 360° marka zwraca uwagę na budowanie odporności u najmłodszych i podkreśla, że – zgodnie z podejściem współczesnych rodziców – dzieci coraz częściej uczą się przez doświadczanie. A aby móc poznawać świat, niezbędny jest prawidłowo funkcjonujący układ odpornościowy, który należy wspierać także poprzez dietę.

Prowadzone działania o charakterze 360° obejmują tradycyjne oraz nowoczesne kanały dotarcia. Na potrzeby kampanii powstała 30’ reklama telewizyjna, emitowana m.in. w stacjach TVN. Marka otrzymała również wsparcie w prasie parentingowej, uwzględniające standardowe działania w tym kanale. Została uruchomiona także zasięgowa kampania online, obejmująca YouTube i VOD oraz social media.

„Rozumiemy potrzeby współczesnych rodziców oraz ich sposób patrzenia na rodzicielstwo i podejście do wychowania dzieci. Wiemy, jak ważne jest dla nich, aby ich dzieci mogły w pełni doświadczać świata, bo według nich to najlepszy sposób na jego poznawanie. Aby młody organizm mógł przygotować się na nowe wyzwania, niezbędna jest mu silna odporność. Właśnie dlatego – z myślą o wspieraniu układu odpornościowego – wprowadziliśmy naszą udoskonaloną, opatentowaną formułę nowej generacji” – mówi Dorota Jóźwiak-Jakubowska, starszy kierownik marki Bebilon 2.

Kreację przygotowała agencja Havas Warsaw, która odpowiada również za kopię TV. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, media online – K2 Precise. VML odpowiada za strategię komunikacyjną w social media, a działania PR prowadzi Alert Media Communications.

Ważne informacje: Karmienie piersią jest najwłaściwszym sposobem żywienia niemowlęcia i powinno być kontynuowane tak długo, jak to możliwe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Bebilon RSS ALERT    /    Dorota Jóźwiak-Jakubowska RSS ALERT    /    Havas PR Warsaw RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.55.186.225
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.