Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Benecol promuje nowe warianty jogurtów

  • Autor: Wirtualnemedia.pl
  • Data: 18-02-2009, 12:34

W telewizji ruszyła kampania reklamowa jogurtów pitnych Benecol. Akcja pod hasłem "Wybór serca dla zdrowszego życia" promuje nowe pojemności i warianty smakowe tych produktów.

W nowej kampanii telewizyjnej Benecol reklamuje jogurty pitne, podkreślając, że obniżają one poziom złego cholesterolu i pomagają dbać o zdrowsze serce.

Rozpoczęta 16 lutego akcja będzie do połowy marca prowadzona w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, TV4, TVN7, TVP3, TVN24, TVN Style, Animal Planet, Ale Kino i Zone Europa. Adaptacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Testardo Red Cell we współpracy z domem produkcyjnym Tandem Taren-To, a wykorzystywaną w akcji animację produktową przygotowała agencja No Label we współpracy z Krzysztofem Dykasem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 865) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH