Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Bez edukacji konsumentów nie ma mowy o promocji

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 30-03-2017, 11:41
Bez edukacji konsumentów nie ma mowy o promocji
Lech Karendys /fot.żelaznastudio

Promocja polskich marek mleczarskich to przede wszystkim edukacja konsumencka. My, producenci wyrobów mleczarskich powinniśmy nie tylko rekomendować własne produkty, ale także wpływać na pozytywne postrzeganie mleka i jego przetworów – powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Lech Karendys, dyrektor wydziału handlu SM Mlekpol w Grajewie.

Zwraca uwagę, że wciąż w mediach, szczególnie w internecie możemy zauważyć czarny PR dla mleka. - Trend ten odwraca się. Obecnie mówi się o konieczności spożywania tłuszczu mlecznego bogatego w kwasy tłuszczowe zapobiegające np. cukrzycy. Jest jednak jeszcze wiele do zrobienia. To, co powinniśmy solidarnie komunikować to podkreślanie prozdrowotnych właściwości mleka i jego przetworów oraz wskazywanie korzyści ze spożywania naszych polskich, regionalnych produktów. Warto powtarzać, że wybierając to, co polskie nie tylko wspieramy rodzime rolnictwo i gospodarkę, polskiego rolnika i pracownika, ale także mamy pewność pochodzenia surowca jak również gwarancję lepszego przyswajanie przez organizm wartości z produktów z okolicznych terenów – mówi Lecha Karendys.

Podkreśla, że nie raz już wspominał o konieczności promowania polskich produktów mlecznych na rynkach zewnętrznych i głównie podczas targowych imprez międzynarodowych. - Wciąż polscy producenci wyrobów mlecznych są rozproszeni zamiast tworzyć w jednym miejscu targów duże narodowe stoisko. Niestety przez to Polska postrzegana jest nadal, jako niewielki producent mleka – ubolewa dyrektor wydziału handlu SM Mlekpol.

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol posiada 12 zakładów. Jest największą spółdzielnią mleczarską w Polsce. Co roku skupuje i przerabia ponad 1,5 mld litrów mleka, co stanowi 15 proc. skupu surowca w kraju. Mleko odbiera od 11 tys. rolników, zatrudnia 2,3 tys. pracowników.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Czytelnik 02-04-2017, 20:22:
był błąd, Powinno być:
mleko to okrucieństwo wobec zwierząt, mleko nie jest potrzebne do życie, współczesna polityka rolna objawiająca się tym że mięso jest tańsze od warzyw ze względu na dopłaty jest fabryką otyłości, cukrzycy, różnych rodzajów raka, i in, schorzeń jak również okrucieństwem wobec zwierząt
  • Czytelnik 02-04-2017, 20:21:
mleko to okrucieństwo wobec zwierząt, mleko nie jest potrzebne do życie, współczesna polityka rolna objawiająca się tym że mięso jest tańsze od warzyw ze względu na dopłaty jest fabryką otyłości, cukrzycy, różnych rodzajów raka, i in, schorzeń jak również otyłością wobec zwierząt
  • ja 30-03-2017, 11:52:
na reszcie ktoś sięgnął do korzeni... edukacji klienta w Polsce nie ma...a niewiedza jest ogromna niestety.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 701) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH