Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Branża mleczarska potrzebuje strategii na 15 lat (wideo)

Federacja organizacji branżowych powinna pokazać podmiotom, że warto się zintegrować, połączyć siły i podejść globalnie do strategii – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Piotr Kandyba, członek zarządu Polskiej Izby Mleka.

Branża mleczarska potrzebuje strategii na 15 lat (wideo)
Piotr Kandyba /fot. PTWP

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 13-11-2019, 11:11

Jego zdaniem, strategia powinna być opracowana nie tylko na 5 czy 10 lat, ale nawet na lat 15. Jako przykład podaje Brexit. - Wiele firm ma opracowaną strategie co do Brexitu. Sądzę, że u nas ani ministerstwo rolnictwa nie ma takiej strategii, ani branża mleczarska, ani poszczególne zakłady. To przykład, gdy federacja myśląc globalnie o całej branży mleczarskiej, mogłaby przejąć taką rolę – mówi Piotr Kandyba.

Porusza także temat opakowań. - Obecnie wiele zakładów zastanawia się jakie będzie opakowanie przyszłości. Mamy przecież wielu specjalistów, mamy firmy, które współpracują chociażby z Polską Izbą Mleka, z którymi wspólnie moglibyśmy zastanowić się jakie opakowania dla przemysłu mleczarskiego będą w przyszłości, w jakim kierunku powinniśmy iść jako Polska. To poprawiłoby naszą konkurencyjność – dodaje.


Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Piotr Kandyba RSS ALERT    /    Polska Izba Mleka RSS ALERT    /    organizacje branżowe RSS ALERT    /    mleczarstwo RSS ALERT    /    opakowania dla branży mleczarskiej RSS ALERT    /    FRSiH 2019 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.255.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.