Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Były dyrektor sprzedaży SM Spomlek wprowadzi produkty Bianco Latte na sklepowe półki

  • Autor: www.wirtualnemedia.pl
  • Data: 27-08-2015, 12:10

Krzysztof Ochal, były dyrektor sprzedaży SM Spomlek, został dyrektorem marketingu i sprzedaży w firmie nabiałowej Bianco Latte. Odpowiada on za wprowadzenie nowego projektu do Polski, w segmencie produktów nabiałowych. Zajmuje się stworzeniem strategii wprowadzenia nowej marki i jej wyrobów do handlu nowoczesnego jak i tradycyjnego - informuje serwis www.wirtualnemedia.pl.

Bianco Latte to spółka joint venture włoskiego zakładu mleczarskiego TREC i OSM w Bychawie. Wyróżnikiem produktów marki ma być to, że są w pełni naturalne i nie zawierają barwników oraz konserwantów.

Krzysztof Ochal ostatnio (od stycznia 2014 r.) był dyrektorem sprzedaży w SM Spomlek. Jego dotychczasowe obowiązki przejął Dariusz Wójcicki, pełniący funkcję dyrektora marketingu i sprzedaży.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Sławek 31-08-2015, 20:58:
Witam serdecznie. kolejny raz mamy do czynienia z opiniami osób które z jednej strony piszą nieprawdę a z drugiej są nie do zidentyfikowania.. ale po kolei... o produktach Bianko latte dowiedziałem się w ubiegłym roku na jednej z konferencji sprzedażowych w październiku czy w listopadzie. mi osobiście mozzarella smakowała, jakościowo bardzo dobry produkt. według mojej wiedzy rynek mozzarelii dzieli się na 3 kategorię:
najdroższa ale i najlepsza jest produkowana z bawolego mleka( niedostępne na polskich pastwiskach, najbliżej Litwa lub Włochy)drugie to z mleka krowiego m.inn. Bianko Latte gdzie tajemnica sukcesu tkwi w serowarze, maszynach i dobrej jakości mleka oraz odpowiedniej recepturze...
oraz 3 z tzw. cagliaty- najgorsza jakościowo ale i najtańsza 90-95% udziału w rynku, zwłaszcza detalicznym. osobiście widziałem mozzarellę z Bianco Latte w leclercu więc obroty na poziomie 500pln miesiecznie Pan Laki wyssał z palca raczej bez mleka(:, co do wartości marki jest za krótko na rynku aby pokusić się o jakąkolwiek merytoryczną ocenę. Zaś Pana Krzysztofa Ochala poznałem osobiście jak faktycznie pracował jako przedstawiciel handlowy w Tchibo ale było to ponad 20 lat temu, po kilku latach awansował najpierw na kierownika regionu a później na dyrektora ds rynku nowoczesnego, wiem że później przeszedł do Teekanne Polska na dyrektora rynku nowoczesnego a dopiero później do Spomleku na Dyrektora sprzedaży i to są fakty. niestety moi przedmówcy nie posiadają zarówno podstawowej wiedzy na temat rynku mleczarskiego ani również na temat historii osiągnięć zawodowych Pana Krzysztofa Ochala.a na koniec temat z artykułu... jestem całym sercem za kolejną próba zbudowania nowej , jakiejkolwiek marki na polskim rynku, zwłaszcza mleczarskim w czasie gdzie za chwile pojawi się kilka konsolidacji, niektóre mleczarnie "znikną", zobaczmy co robią Nasi zachodni sąsiedzi w tym temacie a co my....
my umiemy tylko sprzedawać albo pozwalać przejmować nasze firmy zagranicznym inwestorom i mówiąc o tym ..demokracja i wolny rynek patrzymy jak nasze pieniadze bezpiecznie ale i bezpowrotnie wyjeżdżają z kraju a później nasze dzieci pojadą "za chleebem"aby je zarobić.
pozdrawiam serdecznie
  • Laki 28-08-2015, 13:11:
Bzdura!
Ile ta spółka włoska robi obrotu ? 500 zł. miesięcznie ? I to nie wiem.
I jak powyżej ktoś celnie zauważył - jaki dyrektor w Spomleku ? To bzdura.
  • NIK 28-08-2015, 07:55:
Ładnie i bardzo dostojnie tyle , ze nie ma tu nawet 1% prawdy. Po pierwsze w Bychawie chłopcy z Włoch wymyślili sobie,ze będą produkować Mozzarellę z mleka krowiego😀😀😀
Nikt tego nie chce bo to jest paskudne. Udają markę a rynku nie posiadają żadnego. Kolejna sprawa.....Ochal nie był w Spomleku żadnym dyrektorem tylko handlowcem . Co najwyżej odpowiadał za czystość swego auta!

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH