REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Candia chce edukować konsumentów

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl
  • Data: 17-03-2010, 11:00
Candia chce edukować konsumentów

Chcemy animować ruch społeczny, mający na celu edukację młodych mam na temat właściwego żywienia i opieki nad dziećmi. Jest to szczególnie ważne, gdyż od czasu do czasu pojawiają się nieprawdziwe informacje na temat szkodliwości mleka i jego przetworów - mówi serwisowi portalspożywczy.pl Wiktor Szwechowicz, dyrektor generalny Candia Polska.

REKLAMA

Candia rozpoczyna kampanię prospołeczną Uskrzydlone.pl, która chce zwrócić uwagę na liczne problemy matek z małymi dziećmi: poczynając od infrastruktury nieprzygotowanej dla dziecięcych wózków, poprzez liczne utrudnienia związane z niewłaściwym postrzeganiem macierzyństwa, kończąc na niezbyt dobrym prawodawstwie - mówi Wiktor Szwechowicz. - We współpracy z agencją marketingową Bed&Breakfast prowadzimy kampanię na rzecz ułatwienia życia polskich mam pod hasłem - Szczęśliwa mama to szczęsliwe dziecko - dodaje.

Mleko dedykowane dla określonego wieku, w naszym wypadku dla dzieci jest ciągle jeszcze produktem nie do końca docenionym. Wkładamy dużo pracy i kosztów aby dotrzeć do konsumentów z informacją na jego temat, oswoić z nim rynek, przyzwyczaić rodziców do tego, że ten produkt jest dostępny oraz mówić o jego zaletach. Mamy ważną informację dla rodziców - macie teraz wybór i zamiast tradycyjnego mleka w proszku możecie stosować na co dzień wygodne w użyciu płynne mleko modyfikowane - mówi dyrektor generalny Candia Polska.

Candia Polska jest filią francuskiej firmy Candia. We Francji CANDIA to lider rynku mleka spożywczego - Candia kontroluje ponad 50 proc. tego rynku - produkuje i sprzedaje ponad 1,5 miliarda najwyższej jakości mleka UHT.

Candia należy do grupy Sodiaal, jednej z największych grup mleczarskich we Francji i Europie. SODIAAL oprócz Candii kontroluje dziania trzech innych firm: Compagnie des Fromages & RichesMonts (CF&R) - produkująca sery pleśniowe między innymi RUSTIQUE oraz COEUR DE LION, firma Beralia, która produkuje masło i mleko w proszku oraz firma Yoplait - specjalizująca się w produkcji i sprzedaży jogurtów.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ewasz 17-03-2010, 15:09:
"Candia chce edukować konsumentów "
jak się umyć i ogolić ?

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 495) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH