Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Candia stawia na segment mleka dedykowanego

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl
  • Data: 15-03-2010, 11:12
Candia stawia na segment mleka dedykowanego

Francuski rynek mleka jest bardzo zaawansowany i mocno zróżnicowany, znacznie różni się od polskiego rynku. Ogromny udział w sprzedaży ma mleko wzbogacone w witaminy i minerały i niejako skomponowane dla różnych grup wiekowych. Ogromną rolę odgrywa mleko specjalne dla dzieci i młodzieży. My w Polsce także proponujemy niektóre z tych produktów dla dzieci pod marką Candia - mówi serwisowi portalspożywczy.pl Wiktor Szwechowicz, dyrektor generalny Candia Polska.

- Rynek produktów mlecznych dla dzieci bardzo mocno się w Polsce rozwija, ale bardziej w segmencie produktów świeżych. Firmy działające w Polsce zdają sobie sprawę, że dzieci to bardzo ważny klient, jeśli chodzi o jogurty i desery. Natomiast uboga jest oferta w tym segmencie w przypadku mleka. Można śmiało powiedzieć, że mleka dla dzieci na polskim rynku nie widać. Dlatego my staramy się proponować nowe rozwiązania dla tej grupy produktów - mówi Wiktor Szwechowicz.

W tej chwili polski rynek bardzo mocno się ożywił, jeśli chodzi o napoje mleczne, różne mleka czekoladowe, owocowe. Candia zawsze miała udział w tym segmencie i mocną pozycję bliską lidership w sieciach handlowych z naszą marką mleka o smaku smakowego Candy'Up - podkreśla dyrektor Szwechowicz. Firma notuje wzrosty sprzedaży tego produktu.

Kolejną naszą propozycją jest mleko półtłuste, w opakowaniach zaprojektowanych przy współpracy z firmą DISNEY - mleko CANDIA DISNEY. Znajdujemy na nich wizerunki bohaterów kreskówek Disney'a w dziesięciu różnych wersjach oraz dodatkowo: komiksy, konkursy, żarty, czyli rozrywkę i edukację. Chcemy zachęcić w ten sposób dzieci do picia mleka, którego spożycie w Polsce jest dwa razy mniejsze niż średnio w Unii Europejskiej.

- Zupełną nowością na polskim rynku, na którym dominuje mleko modyfikowane w proszku, jest gotowe do spożycia - płynne mleko modyfikowane Mamo,rosnę!3, dedykowane dla dzieci wieku od 1 roku do lat 3. Jest to ciągle jeszcze produkt nie do końca doceniony. Wkładamy dużo pracy i kosztów aby dotrzeć do konsumentów z informacją na jego temat, oswoić z nim rynek, przyzwyczaić rodziców do tego, że ten produkt jest dostępny oraz mówić o jego zaletach. Mamy ważną informację dla rodziców - macie teraz wybór i zamiast tradycyjnego mleka w proszku możecie stosować na co dzień wygodne w użyciu płynne mleko modyfikowane - mówi Wiktor Szwechowicz.

W marcu na rynek Candia wprowadza nowość - pierwsze i jedyne w Polsce płynne mleko modyfikowane dla niemowląt od 6 miesiąca życia - Mamo, Rosnę 2 MAMO, ROSNĘ! 2. Jesteśmy liderem w tej kategorii - mleka płynnego. Właściwie dość samotnie budujemy nowy segment rynku w Polsce - podkreśla dyrektor Candii Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 487) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH