Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ceko buduje nową markę

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 11-05-2017, 14:22
Ceko buduje nową markę
Dariusz Zieliski, prezes Ceko /fot. PTWP

Zdaniem Elżbiety Malczyk, zewnętrznego dyrektora marketingu Ceko, nazwa Ceko chyba nigdy nie przedarła się tak naprawdę do świadomości konsumentów, jest znana głównie wśród graczy branżowych, dystrybutorów i producentów. - Szukaliśmy zatem jakiejś nazwy, która połączy nasze produkty w jedną, spójną markę, która będzie oddawać charakter naszych produktów, pochodzenie i filozofię firmy. I tak, w wyniku wewnętrznej burzy mózgów, powstały „Sery z Goliszewa” – prosty i prawdziwy komunikat – mówi Elżbieta Malczyk.

Zauważa, że Ceko mama bardzo silne marki produktowe, jak „Boryna”, „Jagna” czy „Antek” i to one funkcjonują w głowie konsumenta, to ich szuka na półce. - Te nazwy dobrze też oddają naturalny charakter naszych produktów, bo kojarzą się z polską wsią i tradycją. „Ceko” jest nazwą producenta, dość przypadkową i nie budzącą żadnych skojarzeń – uważa Elżbieta Malczyk.

Zdaniem Dariusza Zielińskiego, prezesa Ceko sp. zo.o., marka Sery z Goliszewa nie zastąpi nazwy Ceko. Podkreśla, że firma Ceko Sp. z o.o. istnieje od ponad 25 lat i przez ten czas zdążyła wyrobić sobie reputację rzetelnego partnera w biznesie, dostawcy wysokiej jakości produktów głównie dla rynku HoReCa, gdzie jesteśmy jednym z wiodących graczy, a także dla klientów B2B, jak np. Muller któremu dostarcza koncentrat serwatki spełniający ich bardzo wyśrubowane normy jakościowe. - Również nasi zagraniczni klienci znają nas i cenią jako Ceko, a eksport stanowi sporą część naszego biznesu. Dlatego w kontaktach biznesowych nadal będziemy posługiwać się tą nazwą. „Sery z Goliszewa” to marka konsumencka, przeznaczona głównie na rynek detaliczny – mówi Dariusz Zieliński.

W jego ocenie, „Sery z Goliszewa” to marka o której ostatnio zaczyna być coraz głośniej w branży mleczarskiej. - Jeszcze za wcześnie na oceny choć widzimy wzrosty sprzedaży, a jesteśmy nadal na etapie budowania dystrybucji - to nasze największe wyzwanie w 2017 roku. Nasze produkty nie są niestety jeszcze dostępne wszędzie, gdzie konsumenci ich poszukują a o to nas najczęściej pytają na Facebooku – „gdzie kupić wasze sery?”. Pewne jest natomiast, że kiedy nasz produkt znajdzie się już na sklepowej półce w odpowiedniej cenie i z dobrą ekspozycją, to jego rotacja jest bardzo dobra. A marża zadowalająca i dla nas i dla dystrybutora – dodaje prezes Zieliński.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 288) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH