Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Ceko za pośrednictwem sieci handlowych sprzedaje 25 proc. produkcji

Poprzez sieci handlowe ogólnopolskie i regionalne sprzedajemy około 25 proc. naszej produkcji. Pozostała część naszej produkcji sprzedawana jest w kanałach tradycyjnym, foodservice oraz eksporcie, który stanowi około 30 proc. naszej struktury sprzedaży - powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Dariusz Zieliński, prezes Ceko.

Ceko za pośrednictwem sieci handlowych sprzedaje 25 proc. produkcji
Dariusz Zieliński, prezes Ceko /fot.PTWP

W jego opinii, niewątpliwie kanał dystrybucji nowoczesnej (sieci wielkopowierzchniowe, supermarketowe, dyskontowe oraz sieci regionalne i cash&carry), jest w obecnej chwili bardzo istotny dla każdego producenta nabiału. - Musimy sobie zdawać, ze jest to ciągle rozwijający się kanał dystrybucji, wymagający od producenta dużej wiedzy oraz sporych możliwości dostosowawczych produkowanego asortymentu do zmieniających się potrzeb sieci i ich klientów. Ustawicznie należy pracować nad ofertą asortymentową, ale również nad opakowaniami oraz nowymi pomysłami produktowymi. Wymusza to w przemyśle mleczarskim innowacyjność produktów oraz modyfikacje istniejących produktów. To samo w sobie jest wartością – mówi Dariusz Zieliński.

W przypadku marek własnych, jestem wstanie zrozumieć, że każda sieć chce mieć i oferować klientom produkty unikalne, dostępne tylko u nich. Jest to jednak zawsze zagrożeniem dla produktów markowych sygnowanych logo producenta. Póki nie zostanie przekroczony poziom krytyczny ze strony marek własnych, nie powinno to być zagrożeniem dla stabilności sytuacji producentów mleczarskich – uważa prezes Ceko.

Spółka Ceko jest producentem serów dojrzewających, serów włoskich typu mozzarella i ricotta, a także serów wędzonych metodą naturalną w dymie drzewnym. Firma powstała w 1990 roku, jako prywatne przedsiębiorstwo, w czerwcu 2012 roku fundusz private equity Avallon MBO Fund wykupił wraz z nowym zarządem 100 proc. udziałów w spółce Ceko.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Dariusz Zieliński RSS ALERT    /    Ceko RSS ALERT    /    współpraca z sieciami handlowymi RSS ALERT    /    marki własne RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.82.93.116
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.