REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Ceko za pośrednictwem sieci handlowych sprzedaje 25 proc. produkcji

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 09-05-2016, 14:16
Ceko za pośrednictwem sieci handlowych sprzedaje 25 proc. produkcji
Dariusz Zieliński, prezes Ceko /fot.PTWP

Poprzez sieci handlowe ogólnopolskie i regionalne sprzedajemy około 25 proc. naszej produkcji. Pozostała część naszej produkcji sprzedawana jest w kanałach tradycyjnym, foodservice oraz eksporcie, który stanowi około 30 proc. naszej struktury sprzedaży - powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Dariusz Zieliński, prezes Ceko.

REKLAMA

W jego opinii, niewątpliwie kanał dystrybucji nowoczesnej (sieci wielkopowierzchniowe, supermarketowe, dyskontowe oraz sieci regionalne i cash&carry), jest w obecnej chwili bardzo istotny dla każdego producenta nabiału. - Musimy sobie zdawać, ze jest to ciągle rozwijający się kanał dystrybucji, wymagający od producenta dużej wiedzy oraz sporych możliwości dostosowawczych produkowanego asortymentu do zmieniających się potrzeb sieci i ich klientów. Ustawicznie należy pracować nad ofertą asortymentową, ale również nad opakowaniami oraz nowymi pomysłami produktowymi. Wymusza to w przemyśle mleczarskim innowacyjność produktów oraz modyfikacje istniejących produktów. To samo w sobie jest wartością – mówi Dariusz Zieliński.

W przypadku marek własnych, jestem wstanie zrozumieć, że każda sieć chce mieć i oferować klientom produkty unikalne, dostępne tylko u nich. Jest to jednak zawsze zagrożeniem dla produktów markowych sygnowanych logo producenta. Póki nie zostanie przekroczony poziom krytyczny ze strony marek własnych, nie powinno to być zagrożeniem dla stabilności sytuacji producentów mleczarskich – uważa prezes Ceko.

Spółka Ceko jest producentem serów dojrzewających, serów włoskich typu mozzarella i ricotta, a także serów wędzonych metodą naturalną w dymie drzewnym. Firma powstała w 1990 roku, jako prywatne przedsiębiorstwo, w czerwcu 2012 roku fundusz private equity Avallon MBO Fund wykupił wraz z nowym zarządem 100 proc. udziałów w spółce Ceko.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 618) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH