Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Mleko

Chr. Hansen wprowadza innowacyjny koagulant dla serowarów

Chr. Hansen wprowadza na rynek CHY-MAX Supreme – najbardziej precyzyjny i innowacyjny koagulant na rynku, doskonałe narzędzie dla nowoczesnych serowarów, który umożliwia uzyskanie wzrostu wydajności produkcji o nawet 1 proc.

Chr. Hansen wprowadza innowacyjny koagulant dla serowarów
fot. materiały prasowe

Rewolucyjne innowacje w obszarze koagulantów są rzadkością, jednak Chr. Hansen, ich wiodący producent, stale podnosi standardy przemysłowe w zakresie wydajności. - Rozumiemy wyzwania nowoczesnych serowarów, którzy pracują pod presją, aby wygenerować maksymalny zysk, zwiększyć elastyczność i sprostać wymaganiom klientów w kwestii większej funkcjonalności i wygodnych formatów sera. Aby wyjść naprzeciw tym potrzebom, wprowadzamy na rynek nasz najnowszy innowacyjny produkt – mówi Soeren Herskind, Wiceprezes, Dział Rozwoju Handlowego, Chr. Hansen.

CHY-MAX® Supreme to trzecia generacja chymozyny pozyskiwanej na drodze fermentacji (FPC) i rezultat wielu lat intensywnych badań. Pomaga on osiągnąć większy zysk producentom sera, zapewniając:

- Większą wydajność
- Wytwarzanie nawet jednego procenta większej ilości sera – w porównaniu z innymi dostępnymi na rynku koagulantami - bez obniżenia jakości sera
-Najwyższą jakość serwatki
- Superczysta serwatka, która może służyć do produkcji najbardziej wyrafinowanych produktów na jej bazie
- Doskonałą funkcjonalność
- Łatwiejsze plasterkowanie sera, mniejsze straty dzięki niższej proteolizie

- Dzięki niewielkiej, a jednak kluczowej zmianie dokonanej w naszym słynnym enzymie CHY-MAX® wprowadzamy wielkie zmiany w zakresie produkcji sera i funkcjonalności takich serów jak cheddar, sery kontynentalne(np. typu holenderskiego) lub pasta filata / mozzarella – wyjaśnia Herskind.

- Zastosowanie CHY-MAX® Supreme maksymalizuje zysk, umożliwiając serowarom produkcję znacznie większej ilości sera z tej samej ilości mleka. Globalny wzrost produkcji sera o jeden procent oznacza ponad 220 milionów kg sera więcej bez zwiększania ilości zużywanego surowca. Taka ilość jest wystarczająca, by zaspokoić zapotrzebowanie na ser dla 15 milionów amerykańskich konsumentów! Dzięki przedstawionym korzyściom nasi klienci mogą również zmniejszyć wartość swojego śladu węglowego i działać w bardziej zrównoważony sposób. Ten innowacyjny produkt stanowi dobry przykład zaawansowanych rozwiązań, dzięki którym Chr. Hansen zyskała uznanie Corporate Knights1 jako najbardziej zrównoważonej firmy na świecie – zwraca uwagę Herskind.

Producenci sera zyskują coś więcej niż tylko najwyższej jakości produkt, dzięki współpracy z firmą Chr. Hansen, otrzymują także technologiczną pomoc w aplikacji nowego rozwiązania. - Dzięki temu, że mamy wysoko wykwalifikowanych technologów w ponad 30 krajach, mamy możliwość zapewnienia optymalnego działania naszych rozwiązań w konkretnych produktach i systemach produkcyjnych naszych klientów. Niezależnie od tego, czy chcą oni zoptymalizować swoje procesy, opracować nowe produkty czy zmniejszyć swój wpływ na środowisko. Chr. Hansen to partner, który posiada kultury, enzymy, cyfrowe narzędzia do pomiaru procesu koagulacji. Nasi lokalni eksperci pomagają klientom przekształcić ich wyzwania w możliwości – podsumowuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Chr. Hansen RSS ALERT    /    sery dojrzewające RSS ALERT    /    serowarstwo RSS ALERT    /    koagulant RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.55.186.225
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.