Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Chwilowe mody żywieniowe mogą stać się stałym przyzwyczajeniem

– W naszej branży bardzo ważne jest dopasowanie oferty do bieżących potrzeb naszych konsumentów. Czasami moda szybko przemija, ale z drugiej strony – chwilowy trend może wpisać się na stałe w nasze przyzwyczajenia żywnościowe – mówi Aneta Będkowska, marketing manager w Sertop sp. z o.o.

Chwilowe mody żywieniowe mogą stać się stałym przyzwyczajeniem
Aneta Będkowska /fot. Sertop

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 20-06-2018, 11:26

- Nowe trendy – to idealny moment na poszerzenie asortymentu i wypuszczenie na rynek nowego produktu. W naszym przypadku, takim ostatnim wyrobem, okazało się masło klarowane, idealnie wpisujące się w panujący w Polsce  trend zdrowego stylu życia, które dzięki braku laktozy, nadaje się także dla osób nadwrażliwych na ten składnik – mówi Aneta Będkowska.

Zwraca uwagę, że na to, co jemy decydujący wpływ mają specjaliści żywieniowi, którzy raz na jakiś czas wprowadzają nowe trendy w różnych kategoriach jedzeniowych. Weganizm, dieta bezglutenowa czy bezlaktozowa - w tej chwili to chyba najbardziej znane z diet.

Po części są one spowodowane dostosowaniem się społeczeństwa do zdrowotnych trendów rynkowych, ale w dużej mierze często to efekt chwilowej mody na niejedzenie określonych składników. Czy warto się do nich dostosować? – Zdecydowanie tak – odpowiada marketing manager w Sertop sp. z o.o.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Aneta Będkowska RSS ALERT    /    Sertop RSS ALERT    /    trendy konsumenckie RSS ALERT    /    serki topione RSS ALERT    /    serki topione Sertop RSS ALERT    /    masło klarowane RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.95.131.208
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.