Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Cięcie kosztów na promocję to błąd

Problemem jest, że każdy dość skrupulatnie liczy tylko swoje koszty. Są głosy, że skoro jest w branży ciężko należy maksymalnie ciąć koszty na promocje mleka i jego przetworów. To złe myślenie – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Andrzej Minarczuk, prezes OSM Kosów Lacki.

Cięcie kosztów na promocję to błąd
Andrzej Minarczuk, prezes OSM Kosów Lacki

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 25-04-2016, 15:03

W jego opinii, mądrze wydane pieniądze na promocje pozwalają dłużej utrzymać wyższą cenę produktu. Poza zwykłą promocją są również działaniem osłonowym.

Wiem, ze są uwagi co do wykorzystania Funduszu Promocji Mleka. Fundusz jest podzielony na branże i nie jest widoczny w reklamach. Dobrze wyeksponowana jest produkcja mleka, a słabo spożycie i produkty mleczne – uważa Andrzej Minarczuk.

Prezes OSM Kosów Lacki, zapytany jak ocenia program 500+, powiedział, że ma mieszane uczucia czy osiągnie zakładany cel. - Już na starcie różnicuje rodziny i dzieci, wzbudza kontrowersje. Życzyłbym sobie, aby te 500 złotych rodzina wydała na konsumpcje nabiału, a nie np. na nowy telefon komórkowy – mówi prezes Minarczuk.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Andrzej Minarczuk RSS ALERT    /    OSM Kosów Lacki RSS ALERT    /    promocja mleka RSS ALERT    /    Fundusz Promocji Mleka RSS ALERT    /    program 500+ RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Ruben 2016-04-26 06:21:59
    Trochę się nie zgodzę bo tak mała mleczarnia jak OSM Kosów Lacki ma bardzo ograniczone możliwości działania. W przypadku takiej mleczarni liczy się każdy grosz a cięcie kosztów promocji w obecnej sytuacji będzie dobrym wyjściem. Reklama w tv która kosztuje ogromne pieniądze nic Wam nie da. Musi Pan ciąć koszty na każdym poziomie i sprzedawać taniej niż konkurencja z bardziej rozpoznawalną marką!!
  • mleczarz 2016-04-26 09:49:18
    A ja myslę, że obserwując rynek, że tylko duża zmasowana reklama może przynieśc efekt. Widać to po badaniach gdzie, ok. 60% konsumentów robiąc zakupy kieruje się reklamą. Stara zasada mówi, że im ciężej się sprzedaje tym więcej pieniędzy trzeba przeznaczyć na reklamę. Chociaż cięcie kosztów jest jak najbardziej uzasadnione.
  • Ruben 2016-04-26 19:36:15
    A co da reklama OSM Kosów Lacki np we Wrocławiu czy w Szczecinie? Przecież tam nikt tego z niczym nie kojarzy. Ciężko będzie Wam samodzielnie działać w obecnej sytuacji w handlu a myślę że sytuacja będzie się zacieśniać.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.222.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.