Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Cięcie kosztów na promocję to błąd

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 25-04-2016, 15:03
Cięcie kosztów na promocję to błąd
Andrzej Minarczuk, prezes OSM Kosów Lacki

Problemem jest, że każdy dość skrupulatnie liczy tylko swoje koszty. Są głosy, że skoro jest w branży ciężko należy maksymalnie ciąć koszty na promocje mleka i jego przetworów. To złe myślenie – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Andrzej Minarczuk, prezes OSM Kosów Lacki.

W jego opinii, mądrze wydane pieniądze na promocje pozwalają dłużej utrzymać wyższą cenę produktu. Poza zwykłą promocją są również działaniem osłonowym.

Wiem, ze są uwagi co do wykorzystania Funduszu Promocji Mleka. Fundusz jest podzielony na branże i nie jest widoczny w reklamach. Dobrze wyeksponowana jest produkcja mleka, a słabo spożycie i produkty mleczne – uważa Andrzej Minarczuk.

Prezes OSM Kosów Lacki, zapytany jak ocenia program 500+, powiedział, że ma mieszane uczucia czy osiągnie zakładany cel. - Już na starcie różnicuje rodziny i dzieci, wzbudza kontrowersje. Życzyłbym sobie, aby te 500 złotych rodzina wydała na konsumpcje nabiału, a nie np. na nowy telefon komórkowy – mówi prezes Minarczuk.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Ruben 26-04-2016, 19:36:
A co da reklama OSM Kosów Lacki np we Wrocławiu czy w Szczecinie? Przecież tam nikt tego z niczym nie kojarzy. Ciężko będzie Wam samodzielnie działać w obecnej sytuacji w handlu a myślę że sytuacja będzie się zacieśniać.
  • mleczarz 26-04-2016, 09:49:
A ja myslę, że obserwując rynek, że tylko duża zmasowana reklama może przynieśc efekt. Widać to po badaniach gdzie, ok. 60% konsumentów robiąc zakupy kieruje się reklamą. Stara zasada mówi, że im ciężej się sprzedaje tym więcej pieniędzy trzeba przeznaczyć na reklamę. Chociaż cięcie kosztów jest jak najbardziej uzasadnione.
  • Ruben 26-04-2016, 06:21:
Trochę się nie zgodzę bo tak mała mleczarnia jak OSM Kosów Lacki ma bardzo ograniczone możliwości działania. W przypadku takiej mleczarni liczy się każdy grosz a cięcie kosztów promocji w obecnej sytuacji będzie dobrym wyjściem. Reklama w tv która kosztuje ogromne pieniądze nic Wam nie da. Musi Pan ciąć koszty na każdym poziomie i sprzedawać taniej niż konkurencja z bardziej rozpoznawalną marką!!

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH