REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Czarny PR białego mleka

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 08-01-2016, 10:08
Czarny PR białego mleka

Chociaż ludzkość od zarania historii spożywała mleko, najpierw bawole, potem kozie, i wreszcie krowie, to stale wraca w debacie publicznej dyskusja nad szkodliwością picia mleka. Branża mleczarska z jednej strony wydaje spore sumy na promocję spożycia nabiału, a z drugiej samo mleko boryka się z czarnym PR.

Dalsza część artykułu (96%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi „Strefa premium”. Kliknij tutaj aby się zalogować lub zarejestruj konto.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć szczegółowe informacje o "Strefie premium". Aktualna oferta cenowa jest dostępna tutaj.

* Oferta specjalna jest skierowana do osób i podmiotów, które posiadają lub jednocześnie wykupią prenumeratę czasopisma "Rynek Spożywczy". Aktualne warunki oferty są dostępne na stronie z cennikiem usług.

** Oferta rabatowa jest skierowana do osób i podmiotów zamawiających więcej niż jeden abonament Strefy Premium. Aktualne warunki oferty są dostępne na stronie z cennikiem usług.

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Szklanka mleka 12-02-2016, 15:11:
Czyli wszystko co wykracza poza standardowe poglądy to pseudo-nauka tudzież pseudo-dietetyka? Gratuluję obu Panom odporności na fakty... no tak, zapomniałe, że to przecież to pseudo-nauka...
  • Człowiek z branży 26-01-2016, 12:53:
Zgadzam się z Jerzym że: "pseudo- naukowcy i pseudo- dietetycy wykorzystują niewiedzę społeczeństwa i całkowitą bezkarność prawną".
Ich wypowiedzi ograniczają się do powielania kilku obiegowych opinii na ogół niemających pokrycia w rzeczywistości. Cała wiedza pseudodietetyków jest bezkrytycznym kopiowaniem tego co najczęściej równie bezmyślnie powtarzają inni. Rzetelna wiedza żywieniowa jakoś nie jest popularna.
  • Jerzy 11-01-2016, 10:38:
Problem w tym, że nieuczciwi pseudo- naukowcy i pseudo- dietetycy wykorzystują niewiedzę społeczeństwa i całkowitą bezkarność prawną. Posługując się demagogią (oszukują was "koncerny" mleczne) i zniekształcając dane z literatury (swoich uczciwych badań nie prowadzą) kierują skołowanych ludzi do sklepów z np. mlekiem kokosowym lub sojowym albo jeszcze jakimś innym "wynalazkom". Taka akcja już kiedyś była a zakończyła się, gdy przebiła się do powszechnej świadomości szkodliwość trans- glicerydów. Niestety, stara prawda o budzeniu się upiorów gdy rozum śpi, jest stale aktualna. Zwykła uczciwość i odpowiedzialność za wygłaszane opinie jest niezbędna.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 542) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH