Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Czysta etykieta w mleczarstwie jest możliwa

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 12-05-2016, 13:08
Czysta etykieta w mleczarstwie jest możliwa
Małgorzata Wodecka /fot.Chr. Hansen.

Co to jest czysta etykieta? – myślę, że to pytanie zadaje sobie wielu producentów, ale także konsumentów. Nie istnieje jednoznaczna odpowiedź na to pytanie. Generalnie przyjmuje się, że jest to etykieta zawierająca jak najmniej składników i pozbawiona dodatków oznaczanych numerem E. - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Małgorzata Wodecka, Msc Area Country Manager, Central East Europe Chr. Hansen.

- Czy możliwe jest zastosowanie czystej etykiety na produktach mleczarskich? – absolutnie tak. W dzisiejszych czasach możliwe jest osiągnięcie odpowiedniej konsystencji produktów fermentowanych, ich świeżego smaku przez cały okres przechowywania, czy odpowiednio długiej przydatności do spożycia, bez stosowania sztucznych dodatków, wymagających znakowania na etykiecie. Nowoczesne rozwiązania mikrobiologiczne, czy Bioprotekcja służą tym celom doskonale – mówi Małgorzata Wodecka.

Zaznacza, że to samo dotyczy serów i twarogów. Tu też nie ma potrzeby wykorzystywanie sztucznych konserwantów, czy innych nienaturalnych dodatków. - Moim zdaniem przyszedł czas na rozwiązania bardziej naturalne, tradycyjne, znane konsumentom od lat. Czyli stosowanie jak najmniejszej ilości dodatków, tylko tych pochodzenia naturalnego i tylko w tych przypadkach, gdy jest to absolutnie niezbędne – mówi.

Podkreśla, że konsument szuka żywności „prostszej” i z etykietą, gdzie wszystkie składniki mają zrozumiałe dla niego nazwy i źródło pochodzenia.

Chr. Hansen to globalna firma biotechnologiczna oferująca naturalne dodatki dla branży spożywczej, far­maceutycznej oraz rolnictwa. Chr. Hansen jest liderem na rynku kultur bakteryjnych, enzymów, barwników naturalnych oraz dodatków prozdrowot­nych. Firma zatrudnia 2500 pracowników w ponad 30 krajach, została założona w 1874 roku, jest notowa­na na giełdzie NASDAQ OMX w Kopenhadze.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU
partner serwisu partner serwisu partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 623) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.