Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Danone: Innowacyjność to także sposób działania

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 14-11-2017, 14:21
Danone: Innowacyjność to także sposób działania
Przemysław Gostkiewicz fot. PTWP

Innowacyjność to nie tylko smak czy forma produktu, ale też sposób pracy. Widzimy, że to bardzo się zmienia. Patrzymy na naszych klientów, którzy wymagają coraz więcej. Wymagają innych form pracy i współpracy – mówił Przemysław Gostkiewicz, dyrektor ds. strategii i efektywności sprzedaży – Polska i Kraje Bałtyckie, Kraje Nordyckie oraz Kraje Wschodniej i Centralnej Europy, Dywizja Produktów Świeżych, Danone Sp. z o.o. podczas sesji Innowacje w branży mleczarskiej pod dyktando trendów rynkowych na FRSiH.

Zauważą, iż obserwujemy koncentrację na rynku polskim i globalnym. Jego zdaniem, to wpływa na konieczność zmiany podejścia do tego co oferujemy, ale też jak pracujemy. - U nas i w wielu firmach, które są międzynarodowymi korporacjami, zaczynamy pracować w strukturze, która bardziej przypomina matrycę niż piramidę. Pewne obszary odpowiedzialności są wyciągane i dzielone geograficznie. Pozwala nam to lepiej poznawać rynki, bardzie dostosować się do potrzeb, ale tez przenosić pewne doświadczenia – mówi Przemysław Gostkiewicz.

Nie ukrywa, że podejście innowacyjne jest trudne, szczególnie gdy mamy mały rynek, mały kraj, a duże wymagania, bo wymagania są wszędzie takie same. - Mamy przykład Europy środkowej i wschodniej, gdzie jest dużo małych krajów. Każdy kraj jest bardzo specyficzny i ma specyficzne wymagania. Jeżeli chcielibyśmy oferować idealnie dobrany produkt do każdego kraju, to jest to bardzo trudne. Dlatego patrzymy na to szerzej i staramy się budować innowacyjne struktury, które starają się integrować potrzeby i wyszukiwać możliwości dostosowania produktów do zapotrzebowania konsumentów. Szukamy czegoś, co możemy zastosować na trzech czy czterech rynkach – mówił dyrektor Danone.

Zwraca uwagę, że wcześniej faktycznie każdy kraj sam pracował i sam starał się działać. - Teraz przez błyskawiczny przepływ informacji trendy są do siebie zbliżone. Rzeczywiście musimy bardzo mocno poznawać i dostosowywać się do nowych warunków – dodał.

Podobał się artykuł? Podziel się!

CENY HURTOWE

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 072) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH