Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Danone: Nie wystarczy już ciche wprowadzenie produktu na półki (wideo)

Aby na polskim, konserwatywnym rynku wprowadzać nowości trzeba być przede wszystkim cierpliwym, bardzo dobrze rozumieć konsumenta – grupy społeczne, które maja określone zainteresowania, pasje. Dziś nie wystarczy już ciche, fizyczne wprowadzenie produktu na rynek – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Rafał Wróblewski, dyrektor ds. rozwoju klientów w Danone.

Danone: Nie wystarczy już ciche wprowadzenie produktu na półki (wideo)
Rafał Wróblewski, dyrektor ds. rozwoju klientów Danone

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 22-11-2019, 14:22

- To wymaga właściwej komunikacji, spersonalizowanego przekazu. Tak naprawdę, to obecnie cała komunikacja nie jest w sklepie, ale wszystko to co dzieje się przed sklepem – podkreśla Rafał Wróblewski.

 Jego zdaniem, kategoria ma olbrzymi potencjał wzrostu. Patrząc na obecne trendy to przede wszystkim widzimy zdrowy tryb życia – to bardzo silny trend, który determinuje rozwój takich produktów jak naturalne, o prostym składzie oraz z certyfikatem bio

- Obecne tempo życia powoduje, że zawsze brakuje nam czasu. To wpływa na popularność produktów, które maja wygodne rozwiązania jak jogurty w butelkach czy saszetkach – one także maja olbrzymi potencjał wzrostu – mówi dyrektor ds. rozwoju klientów w Danone

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Danone RSS ALERT    /    Rafał Wróblewski RSS ALERT    /    galanteria mleczarska RSS ALERT    /    FRSiH 2019 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.214.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.