Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Danone realizuje programy społeczne

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 22-12-2017, 11:08

Misją Danone jest: „Nieść zdrowie, poprzez żywność tak wielu ludziom, jak to możliwe”. Dlatego włącza się w działania, których celem jest dbałość o zdrowie ludzi. Jak wynika z opublikowanego Raportu wpływu Danone, spółki realizują trzy konkretne działania społeczne.

Program: „Śniadanie Daje Moc”. Jego celem jest  edukacja na temat prawidłowego odżywiania oraz roli śniadania w diecie dzieci. Program realizowany jest wspólnie z Instytutem Matki i Dziecka oraz markami Biedronka i Lubella, w ramach Partnerstwa dla Zdrowia.

Program w liczbach:
- 6 edycji
- W 2016 r. w programie wzięło udział 60 proc. polskich szkół podstawowych, czyli niemal 8 tys.
- W 2016 r. objęliśmy działaniami edukacyjnymi 195 650 dzieci, a w ciągu 5 lat niemal 900 tys.
- Na rozwiązywanie problemu niedożywienia w ramach Programu przeznaczyliśmy do 2016 r. 1 282 000 zł
- W 2015 r. uczestnicy programu pobili rekord Guinnessa w liczbie osób przygotowujących równocześnie wartościowe śniadanie. W biciu rekordu brało udział 148 miejscowości

Program: „Mamo, Tato, wolę Wodę!” Celem jest  zachęcenie najmłodszych do picia wody i edukacja na temat jej znaczenia w życiu.

Program w liczbach:
- 9 edycji
- 5,3 mln zł przeznaczonych na realizację programu do końca 2016 r.
- Ponad 10 tys. placówek przedszkolnych wzięło aktywny udział w programie
- Z 10 na 20% zwiększyła się konsumpcja wody wśród dzieci w wieku 3-6 lat ogółem w Polsce
- 44% dzieci, które uczestniczyły w programie ograniczyło picie napojów słodkich na rzecz wody
- 54% dzieci, które uczestniczyły w programie, zaczęło oszczędzać wodę
- 58% dzieci, które uczestniczyły w programie, piło więcej wody i częściej

 Program: „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą” ma za zadanie zwiększenie świadomości społecznej na temat roli specjalistycznego żywienia podczas choroby, szczególnie onkologicznej, oraz edukowanie na temat żywienia medycznego jako integralnej części leczenia.

Program w liczbach:
- Blisko co 5. badany odwiedził stronę www.posilkiwchorobie.pl
- Dzięki kampanii o 35 proc. Wzrosła świadomość, że żywienie medyczne to specjalistyczne żywienie dla osób chorych
- Zorganizowaliśmy pilotażowe akcje edukacyjne na Uniwersytetach Trzeciego Wieku (UTW) w Bydgoszczy, Lublinie i Krakowie, w których wzięło udział 330 osób

 

Danone to światowy lider na rynku żywności dopasowanej do potrzeb odbiorcy na każdym etapie jego życia. W Polsce funkcjonują 4 spółki należące do grupy: Danone (świeże produkty mleczne), Żywiec Zdrój (woda i napoje), Nutricia (żywność dla niemowląt i małych dzieci) oraz Nutricia Medyczna (żywność medyczna), które łączy podwójne zobowiązanie na rzecz zrównoważonego rozwoju gospodarczego i społecznego oraz realizacja misji Danone, zgodnie z którą poprzez żywność niesiemy zdrowie tak wielu ludziom, jak to możliwe. Działa w ramach 12 lokalizacji w kraju, w których zatrudnienie znajduje łącznie niemal 3 500 osób.

Podobał się artykuł? Podziel się!

CENY HURTOWE

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 089) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH