Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Danone realizuje programy społeczne

Misją Danone jest: „Nieść zdrowie, poprzez żywność tak wielu ludziom, jak to możliwe”. Dlatego włącza się w działania, których celem jest dbałość o zdrowie ludzi. Jak wynika z opublikowanego Raportu wpływu Danone, spółki realizują trzy konkretne działania społeczne.


Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 22-12-2017, 11:08

Program: „Śniadanie Daje Moc”. Jego celem jest  edukacja na temat prawidłowego odżywiania oraz roli śniadania w diecie dzieci. Program realizowany jest wspólnie z Instytutem Matki i Dziecka oraz markami Biedronka i Lubella, w ramach Partnerstwa dla Zdrowia.

Program w liczbach:
- 6 edycji
- W 2016 r. w programie wzięło udział 60 proc. polskich szkół podstawowych, czyli niemal 8 tys.
- W 2016 r. objęliśmy działaniami edukacyjnymi 195 650 dzieci, a w ciągu 5 lat niemal 900 tys.
- Na rozwiązywanie problemu niedożywienia w ramach Programu przeznaczyliśmy do 2016 r. 1 282 000 zł
- W 2015 r. uczestnicy programu pobili rekord Guinnessa w liczbie osób przygotowujących równocześnie wartościowe śniadanie. W biciu rekordu brało udział 148 miejscowości

Program: „Mamo, Tato, wolę Wodę!” Celem jest  zachęcenie najmłodszych do picia wody i edukacja na temat jej znaczenia w życiu.

Program w liczbach:
- 9 edycji
- 5,3 mln zł przeznaczonych na realizację programu do końca 2016 r.
- Ponad 10 tys. placówek przedszkolnych wzięło aktywny udział w programie
- Z 10 na 20% zwiększyła się konsumpcja wody wśród dzieci w wieku 3-6 lat ogółem w Polsce
- 44% dzieci, które uczestniczyły w programie ograniczyło picie napojów słodkich na rzecz wody
- 54% dzieci, które uczestniczyły w programie, zaczęło oszczędzać wodę
- 58% dzieci, które uczestniczyły w programie, piło więcej wody i częściej

 Program: „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą” ma za zadanie zwiększenie świadomości społecznej na temat roli specjalistycznego żywienia podczas choroby, szczególnie onkologicznej, oraz edukowanie na temat żywienia medycznego jako integralnej części leczenia.

Program w liczbach:
- Blisko co 5. badany odwiedził stronę www.posilkiwchorobie.pl
- Dzięki kampanii o 35 proc. Wzrosła świadomość, że żywienie medyczne to specjalistyczne żywienie dla osób chorych
- Zorganizowaliśmy pilotażowe akcje edukacyjne na Uniwersytetach Trzeciego Wieku (UTW) w Bydgoszczy, Lublinie i Krakowie, w których wzięło udział 330 osób

 

Danone to światowy lider na rynku żywności dopasowanej do potrzeb odbiorcy na każdym etapie jego życia. W Polsce funkcjonują 4 spółki należące do grupy: Danone (świeże produkty mleczne), Żywiec Zdrój (woda i napoje), Nutricia (żywność dla niemowląt i małych dzieci) oraz Nutricia Medyczna (żywność medyczna), które łączy podwójne zobowiązanie na rzecz zrównoważonego rozwoju gospodarczego i społecznego oraz realizacja misji Danone, zgodnie z którą poprzez żywność niesiemy zdrowie tak wielu ludziom, jak to możliwe. Działa w ramach 12 lokalizacji w kraju, w których zatrudnienie znajduje łącznie niemal 3 500 osób.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Danone RSS ALERT    /    Żywiec Zdrój RSS ALERT    /    Nutricia RSS ALERT    /    Nutricia Medyczna RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.221.75.68
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.