Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Mleko

Danone wprowadza nową przekąskę

ŚniaDanio to nowa kategoria produktów od Danone stworzona jako odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów. Koncepcja nowego ŚniaDanio oparta została na niezwykle prawdziwych doświadczeniach z naszego codziennego, zabieganego życia. Nowości produktowe są już dostępne w sklepach.

Danone wprowadza nową przekąskę
fot. materiały prasowe

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 06-06-2019, 14:56

Zdarzają nam się poranki, gdy przez brak czasu na przygotowanie porządnego śniadania, wychodzimy z domu w mało przyjemnym towarzystwie porannego Głoda. Z pomocą przychodzi tu właśnie nowe ŚniaDanio – pyszne i pożywne połączenie serka o smaku waniliowym z dodatkiem mieszanki zbóż i owoców. Wszystko to w 3 wersjach smakowych, aby każdy dzień zaczynał się ciekawie i smacznie.

Kampanię ŚniaDanio utrzymano w rozpoznawalnym przez konsumentów humorystycznym klimacie. Jednak w odróżnieniu od dotychczasowych działań obok Małego Głoda pojawia się nowy bohater, będący synonimem nieustępliwego porannego głodu. Burczek, bo tak ma na imię, jest członkiem prezentowanej niedawno Ekipy Małego Głoda, która stanowi istotną część tegorocznej strategii komunikacyjnej marki.  
 
- Konsumenci coraz częściej szukają produktów, które odpowiadają na ich potrzeby w sposób komplementarny. Jako lider kategorii chcemy realizować te oczekiwania, stąd stworzenie nowego produktu. Zależało nam na tym, aby wraz z rozwojem portfolio Danio, szła także zmiana na poziomie komunikacyjnym. Nowa kampania dla ŚniaDanio jest tego wyrazem. – komentuje Zofia Legierska, kierownik marki Danio.
Kampania ŚniaDanio

Za strategię nowego wariantu odpowiadają agencje H2O Creative i VMLY&R Poland. Idea kreatywna, projekt i nazwa opakowania, a  także kreacja postaci i key visual zostały stworzone przez H2O Creative. W ramach działań promocyjnych przygotowano również spot reklamowy, który będzie emitowany w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. Za koncepcję kreatywną i produkcję spotu oraz przygotowanie kreacji digital odpowiada agencja VMLY&R Poland. Zakupem mediów tradycyjnych zajmuje się dom mediowy MediaCom, zaś zakupem mediów digital - agencja K2 Precise. Kampanię uzupełniają działania z zakresu influencer marketing i PR prowadzone przez Danone.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Danone RSS ALERT    /    przekąski mleczne RSS ALERT    /    serek Danio RSS ALERT    /    galanteria mleczarska RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.215.161.19
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.