Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Do zdobycia zagranicznych rynków potrzeba własnych centrów dystrybucyjnych

Jeżeli chcemy, aby nasze produkty były na zagranicznych pólkach sklepowych, to nie możemy liczyć na dystrybutorów zagranicznych. Musimy tworzyć własne centra logistyczne. W tym mogłaby nas wspomóc nasz rząd - mówiła Magdalena Szabłowska, dyrektor handlu zagranicznego Spółdzielni Mleczarskiej Mlekovita na VIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Do zdobycia zagranicznych rynków potrzeba własnych centrów dystrybucyjnych
Magdalena Szabłowska /fot. żelaznastudio

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 13-11-2015, 10:51

Dodała, że tworzenie takich centrów za granicą przekracza możliwości finansowe mleczarni. - Sami nie mamy na to pieniędzy. Korzystamy aby się promować się wszelkimi sposobami – jeździmy na targi, korzystamy z pomocy misji handlowych i ambasad, ale to wszystko jest za mało. Aby realnie zaistnieć na zagranicznych rynkach, trzeba mieć własne centra dystrybucyjne, a do tego potrzebne są pieniądze. Inne kraje to robią, także w Polsce – podkreśliła dyrektor Szabłowska.

Jej zdaniem, możemy iść za tym przykładem. - Oczywiście wzajemna konkurencja polskich mleczarni jest i będzie zawsze, co w pewnym stopniu jest korzystne dla konsumentów, gdyż mobilizuje do tworzenie lepszych produktów, ale to nie wyklucza także wzajemnej współpracy na rynkach zagranicznych, które jest często z dobrym skutkiem podejmowana – uważa Magdalena Szabłowska.

- Podejmowaliśmy wiele działań, które łączyły polskie firmy mleczarskie. Pierwsze działania przy wejściu na rynek algierski podejmowaliśmy razem z innymi mleczarniami, od których kupowaliśmy mleko w proszku, aby osiągnąć potrzebną ilość – dodała.

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Magdalena Szabłowska RSS ALERT    /    Mlekovita RSS ALERT    /    FRSiH2015 RSS ALERT    /    eksport produktów mleczarskich RSS ALERT    /    centra dystrybucyjne RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.187.169
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.