REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor ARR: Kampanie społeczne dają efekty dopiero w długiej perspektywie

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 26-02-2010, 19:36
Dyrektor ARR: Kampanie społeczne dają efekty dopiero w długiej perspektywie

Wszyscy oczekują od prowadzonych kampanii promocyjnych natychmiastowego i bardzo wymiernego wzrostu spożycia promowanych produktów. Uważam, że ten efekt może być osiągnięty w większości przypadku dopiero w perspektywie długoterminowej - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Piotr Kondraciuk, dyrektor Biura Promocji Żywności ARR.

REKLAMA

Zdaniem dyrektora ARR zapytać jakby wyglądałby rynek mleka, gdyby tych kampanii nie prowadzono. - Są przykłady państw, gdzie takich kampanii nie prowadzono np. Czech, Słowacja, i tam spożycie mleka spada. Być może podstawowym efektem krótkoterminowych prowadzonych obecnie działań ("Pij mleko", "Stawiam na mleko", czy "Szklanka mleka") jest utrzymanie spożycia mleka i jego przetworów na obecny poziom - zastanawia się Kondraciuk.

Dobrym przykładem jest realizowana obecnie kampania „Pij mleko będziesz wielki". - Jest to szalenie ciekawy program z punktu widzenia marketingu, gdyż kampania ma rozpoznawalność w granicach ponad 90 proc. Jest więc to jedna z bardziej rozpoznawalnych kampanii prowadzonych na polskim rynku dotyczących tego sektora - zwraca uwagę Piotr Kondraciuk.

Pojawia się jednak pytanie o wymierne efekty tej kampanii? - Ponad 90 proc. osób rozpoznaje tę kampanię, ale niestety nie widać oczekiwanego zwłaszcza przez branżę wpływu na spożycie. Uważam, że efekt może być osiągnięty dopiero w perspektywie długoterminowej. Za klika lat, gdy ci do których wszystkie aktualnie prowadzone działania promocyjne są skierowane, będą dorośli, może wówczas spożycie mleka ulegnie zwiększeniu - mówi dyrektor Kondraciuk

Kampania „Pij mleko będziesz wielki" nie jest finansowana ze środków unijnych, ani też ze środków funduszu promocji mleczarstwa, akcję realizuje Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA). - Agencje reklamowe postanowiły, dbając też o swój wizerunek, zrobić dobrą rzecz - uważa szef Biura Promocji Żywności ARR.

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 743) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH