Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor ARR: Problemem jest długotrwałość procedury przyznawania funduszy na promocję żywności

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 09-03-2011, 11:40
Dyrektor ARR: Problemem jest długotrwałość procedury przyznawania funduszy na promocję żywności
Piotr Kondraciuk, dyrektor Biura Promocji Żywności ARR

Obecny system oceny i przyznawania środków na kampanie promocji żywności ma wiele barier jak np. długotrwałość procedury aplikowania o środki czy złożone zasady stosowania kursu euro/PLN - mówił Piotr Kondraciuk, dyrektor Biura Promocji Żywności ARR.

Dyrektor Kondraciuk zwrócił także uwagę na brak korzyści z wprowadzenia specjalnych zasad dofinansowania programów promocyjnych kierowanych na rynek owoców i warzyw.

- Kłopotem jest także brak trybu doraźnego reagowania na sytuacje kryzysowe lub nagle występujące koniunktury na rynkach, a także ograniczona elastyczność zakresie planowanych działań zarówno odnośnie stosowanych instrumentów promocyjnych, rodzaju promowanych produktów jak i proponowanych kierunkach - mówił Piotr Kondraciuk podczas konferencji organizowanej 8 marca 2011r przez ARR pt. "Działania promocyjne na rynkach wybranych produktów rolnych - doświadczenia polskie".

Duży odsetek programów zatwierdzonych względem odrzuconych wskazuje, że konieczne są zmiany zarówno w zakresie poprawy jakości składanych projektów, jak i możliwości ich korygowania na etapie oceny w Komisji Europejskiej - mówił dyrektor Biura Promocji Żywności ARR.

Do tej pory KE dofinansowała dziewięć polskich programów promocyjnych. Największy z nich to Stawiam na mleko i produkty mleczne, którego wartość to 9,8 mln euro na trzy lata trwania kampanii.

Obecnie realizowane są dwie kampanie: Kampania informacyjna na temat mięsa wieprzowego produkowanego zgodnie z krajowym systemem jakości Pork Quality System za 3,7 mln euro na trzy lata oraz Europejski stół - tradycja, nowoczesność, jakość za 3,1 mln euro na dwa lata. Program ten promuje wołowinę, wieprzowinę i cielęcinę na rynkach rosyjskim, ukraińskim, chińskim, singapurskim oraz tajlandzkim.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 087) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH