Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Dyrektor Danone: Mamy trend powrotu do korzeni

Trendy w galanterii mleczarskiej to rzecz, która przypływa i odpływa, ale część zawsze zostaje. Patrząc na to co dzieje się w Europie, to generalnie mamy trend powrotu do korzeni. Ludzie chcę produktów bardziej naturalnych, tradycyjnych – mówił Przemysław Gostkiewicz, dyrektor ds. strategii i efektywności sprzedaży – Polska i Kraje Bałtyckie, Kraje Nordyckie oraz Kraje Wschodniej i Centralnej Europy, Dywizja Produktów Świeżych, Danone Sp. z o.o. podczas sesji Innowacje w branży mleczarskiej pod dyktando trendów rynkowych na FRSiH.

Dyrektor Danone: Mamy trend powrotu do korzeni
Przemysław Gostkiewicz fot. PTWP

Jego zdaniem konsumenci chcą produktów o smakach, jakie pamiętają z dzieciństwa, jak smakuje prawdziwe nie przetworzone mleko, prawdziwy tradycyjny jogurt. - W każdym kraju wygląda to trochę inaczej, gdyż każdy kraj ma swoje własne tradycje i przekonania – mówił.

- Drugi istotny trend, jest taki, że konsumenci oczekują produktów bez czegoś – bez GMO, bez laktozy itp. Staje się modne picie mleka bez laktozy. Konsumenci są przekonani, że coś w tym jest, ale nie do końca wiedzą o co chodzi. Jest to ewidentny przykład mody. Kolejnym obszarem galanterii mleczarskiej są produkty z wartością dodaną np. prozdrowotne. Jest to nasz kluczowy obszar produkcji – jogurty z większą ilością białka, ale także cukru czy tłuszczu. Widzimy, że desery mleczne są kategorią, która rozwija się tak samo szybko jak jogurty naturalne. W obu obszarach widzimy duże wzrosty. Możemy więc powiedzieć, że obserwujemy pewnego rodzaju polaryzację – z jednej strony mówimy super naturalnie, a z drugiej super słodkie, przyjemne – mówił Przemysław Gostkiewicz.

Kolejnym trendem są produkty convienience. Konsumenci chcą mieć wygodne produkty. - Wydaje mi się, że część trendów przychodzi i znika, ale część zostaje – dodał.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Przemysław Gostkiewicz RSS ALERT    /    Danone RSS ALERT    /    trendy konsumenckie RSS ALERT    /    rynek mleczarski RSS ALERT    /    FRSiH 2017 RSS ALERT    /    Forum Rynku Spożywczego i Handlu RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.201.244.140
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.