Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Krones: Branża mleczarska musi przyjrzeć się strukturze kosztów

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 09-11-2011, 10:52
Dyrektor Krones: Branża mleczarska musi przyjrzeć się strukturze kosztów
Ludwik Majorczyk, członek zarządu i dyrektor generalny Krones Sp. z o.o. /fot. żelaznastudio

Branża mleczarska powinna bardzo dokładnie przyjrzeć się strukturze kosztów produkcji i dążyć do wyeliminowania wysoce kosztowych technologii produkcji np. poprzez eliminowanie linii technologicznych o niskich wydajnościach, zmiany w podejściu do procesu np. do pasteryzacji, mycia czy eliminacja opakowań o wysokich kosztach zakupu - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Ludwik Majorczyk, członek zarządu i dyrektor generalny Krones Sp. z o.o.

Tylko dążenie do redukcji własnych kosztów zwiększy przychody i zysk a przez to dojdzie do polepszenia kondycji finansowej branży, poprawy rentowności. W innych branżach już dawno doszło do tych działań i dzięki temu firmy, które stoją przed podobnymi wyzwaniami są w dobrej kondycji finansowej - mówi Ludwik Majorczyk.

Podkreśla, że Krones działa w wielu branżach od napojowej poprzez piwowarstwo aż po mleczarstwo. - Porównując sytuację mleczarstwa to w aspekcie sprzedażowym ma ona bardzo dobrą sytuację. Sprzedaż jej produktów nie jest uzależniona od spraw pogodowych jak np. wody, napojów czy piwa. Problemem branży jest niska przychodowość z tej sprzedaży a właściwie wysokie koszty zakupu surowców oraz ich braki z jednej strony a z drugiej strony niskie ceny na wyroby gotowe oraz wysokie koszty produkcji. Wszystko to prowadzi do niskiej rentowności - twierdzi dyrektor Krones.

Czytaj także:
Dyrektor Krones: Mleczarstwo musi skupić się na koncentracji produkcji
Prof. Zander: Konsolidacja oraz rozwój nowych technologii wymusza ciągłe inwestycje Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 111) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.