REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor LineTec: Innowacyjność staje się celem samym w sobie

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 17-07-2012, 13:45
Dyrektor LineTec: Innowacyjność staje się celem samym w sobie
Artur Kołodziejczak, dyrektor generalny firmy LineTec

Coraz częściej za wszelką cenę innowacyjność, czyli coś czego nie oferuje inny producent, w połączeniu z nowymi korzyściami dla konsumenta staje się głównym celem wprowadzania nowych opakowań - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Artur Kołodziejczak, dyrektor generalny firmy LineTec.

REKLAMA

Wszystko zaczyna się od producenta opakowań jak i sytemu maszyn pakujących. Walidacja co do ochrony i właściwości produktu, wpływu na środowisko. Jednak początkiem całego procesu jest sama technologia czyli maszyny do wytworzenia i spakowania nowego opakowania. Z chwilą kiedy po wielu latach badan produkt staje się dostępny do komercyjnej sprzedaży, każde nowe wprowadzenie po stronie producenta odbywa się w tych samych ramach czasowych.

Dla przykładu każdy nowy projekt linii aseptycznej PET od kontraktu do produkcji komercyjnej to jakieś 8-10 miesięcy i tu nie da się wiele zaoszczędzić na czasie. Dla produktów nie aseptycznych da się ten proces skrócić do 4 mscy. Oczywiście mówimy tu o nowych maszynach pakujących wraz z nowym opakowaniem - zaznacza dyrektor Kołodziejczak.

Przy tej okazji warto zapytać jakie są kluczowe czynniki rozwoju opakowań. Ze strony producenta jest to przede wszystkim: niski koszt, bezpieczeństwo produktu, elastyczność systemu pakującego w zakresie zmian formatów I kształtu czy szaty graficznej, oraz efektywność całej linii. Natomiast od strony konsumenta: wygoda użytkowania, atrakcyjność estetyczna, indywidualność w zakresie wyglądu, składu i jakości produktu wewnątrz opakowania. - Łącząc powyższe cechy ustalane są te wspólne czynniki dla producenta i konsumenta - wyróżniający się wygląd z elastycznością maszyny pakującej, niski koszt opakowywania nie ograniczający bezpieczeństwa produktu, wygodę użytkowania w połączeniu z nowymi zamknięciami czy kształtem opakowań - mówi Artur Kołodziejczak.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 952) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH