Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Dyrektor OSM Piątnica: Na postrzeganie marki wpływa cała działalność firmy

Budowanie marki to złożony proces, na który składa się wiele elementów. W zasadzie cała działalność firmy wpływa na to, jak dana marka jest postrzegana – powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Sylwia Kocon, dyrektor marketingu OSM Piątnica.

Dyrektor OSM Piątnica: Na postrzeganie marki wpływa cała działalność firmy
Sylwia Kocon, dyrektor Marketingu OSM Piątnica

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 21-11-2018, 10:11

- Z pewnością ważna jest - obok wspomnianej już gwarancji niezmiennej jakości oraz dbania nieustannie o zaufanie konsumentów - dobra komunikacja, zarówno z klientem ostatecznym jak i z partnerem handlowym. Dlatego też tak duży nacisk kładziemy na rozwój różnych kanałów komunikacji, szybkie reagowanie na zapytania, sprawne rozwiązywanie potencjalnych problemów odbiorców naszych produktów – mówi Sylwia Kocon.

Zwraca uwagę, że doświadczenie obcowania z marką w każdym punkcie styku – od produktu na półce po kampanie reklamowe – powinno być spójne. Podstawą jest szczerość i szacunek do dziedzictwa oraz otoczenia. OSM Piątnica dba więc o prosty skład produktów, wytwarzanych na bazie sprawdzanych regularnie surowców.

- Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że OSM Piątnica od lat skutecznie realizuje założenia Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, wspierając rolników, dostawców mleka, pracowników. Podejmuje też szereg działań mających na celu zminimalizowanie negatywnego wpływu na środowisko naturalne, jak chociażby znaczące zmniejszenie emisji zanieczyszczeń atmosferycznych i ścieków przemysłowych, ograniczenie ilości odpadów produkcyjnych, zmniejszenie hałasu oraz zużycia energii elektrycznej i cieplnej – mówi dyrektor marketingu OSM Piątnica

Ponadto duże znaczenie ma też budowanie szeroko pojętej bliskości, zarówno w kwestii dystrybucji jak i mentalne utożsamiania się konsumentów z marką i jej produktami. Przy tym wszystkim nie należy zapominać też o tym, by stale odpowiadać na potrzeby rynku, reagować na nie odpowiednio szybko, dbać o ciągłą innowacyjność, aby nie stać w miejscu. - Jesteśmy głęboko przekonani, że wszystko to pozwala dziś OSM Piątnicy być silną, bliską polskim konsumentom marką – dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

OSM Piątnica RSS ALERT    /    Sylwia Kocon RSS ALERT    /    galanteria mleczarska RSS ALERT    /    marki mleczarskie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 188.165.210.41
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.