Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor PIM: Chcemy się skupić na promocji mleka

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 01-10-2011, 10:31
Dyrektor PIM: Chcemy się skupić na promocji mleka

W działalności Polskiej Izby Mleka skupiamy się na promocji produktów mleczarskich. Uważamy to za nasze najważniejsze działanie - mówiła podczas IX Forum Spółdzielczości Mleczarskiej Agnieszka Maliszewska, dyrektor Polskiej Izby Mleka.

 Polska Izba Mleka nawiązała współpracę z działami handlu i promocji polskich placówek dyplomatycznych na całym świecie. Placówki otrzymały materiały promocyjne i ofertę polskiego przemysłu mleczarskiego. Informacje o PIM obecne są na stronach www placówek dyplomatycznych. Dzięki współpracy Polska Izba Mleka otrzymuje m.in. bieżące informacje handlowe odnoszące się do branży mleczarskiej. Współpraca została nawiązana m.in. z placówkami dyplomatycznymi w następujących krajach: Węgry, Chorwacja, Rosja, Japonia, Niemcy, Bułgaria, Hiszpania, Rumunia, Algieria.

Polska Izba Mleka organizuje konferencje „Fkaty i mity o mleku" to spotkanie o charakterze konferencji z udziałem przedstawicieli środowiska medycznego, nauczycielskiego oraz mediów. Celem konferencji jest przedstawienie walorów mleka i jego przetworów, obalenie mitów nt. mleka oraz uświadomienie o konieczności obecności mleka i jego przetworów w codziennej diecie dzieci, ale również osób dorosłych. Udział w konferencji wzięli lekarze pierwszego kontaktu i pediatrzy, pielęgniarki szkolne i nauczyciele. Prelegentami byli specjaliści z zakresu żywienia, diety dzieci i młodzieży oraz profilaktyki zdrowia. Konferencja promowana była w gazetach edukacyjnych oraz portalach internetowych o tematyce zdrowotnej i skierowanych do pań.

Kolejna impreza plenerowa zorganizowana przez Polską Izbę Mleka z okazji Światowego Dnia Picia Mleka Szkolnego. Impreza zorganizowana została na kompleksie obiektów sportowych w Białymstoku. Uczestnikami były dzieci w wieku 7-13 lat wraz z opiekunami. Dzieci wzięły udział w mlecznej olimpiadzie sportowej (bieg na 50 m, rzut piłeczką palantową oraz skok w dal) zorganizowanej na wzór zawodów lekkoatletycznych z udziałem profesjonalnych sędziów, medalami, podium i pucharami. W części piknikowej imprezy odbył się festyn rodzinny - przygotowano gry i zabawy ruchowe oraz zręcznościowe, konkursy wiedzy o mleku oraz mleku szkolnym, animacje zabaw z postaciami łaciatych krówek, konkursy sprawnościowe, zabawki dmuchane oraz pokazy tresury psów przez policję, wóz gaśniczego straży pożarnej i wozu policyjnego. Wszystkim uczestnikom festynu zapewniono „mleczne" gadgety i nagrody w konkursach oraz konsumpcję mleka i jego przetworów.

Dyrektor PIM wspomniała także o programie promocyjnym jaki Izba przygotowuje. Ma on być skierowany do dzieci i młodzieży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Kotowski 03-10-2011, 19:13:
Bardzo skuteczna metoda przekrętów pieniędzy Funduszu Promocji, gdzie Pani Maliszewska sama sobie je przydziela! Proszę sprawdzić!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 809) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.