Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor PIM: Nawet dobry produkt nie wypromuje się sam

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 16-01-2012, 11:01
Dyrektor PIM: Nawet dobry produkt nie wypromuje się sam
Agnieszka Maliszewska, dyrektor biura Polskiej Izby Mleka /fot.żelaznastudio

Nie można już mówić, że dobry produkt wypromuje się sam. Zasada naczelna - polscy przetwórcy mleka produkują tylko dobre produkty, dobrej jakości. Jednak aby klient po nie sięgnął, musi je odnaleźć na półce. Więc muszę się czymś szczególnym wyróżniać - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Agnieszka Maliszewska, dyrektor Polskiej Izby Mleka.

Klienci stają się coraz bardziej wymagający. Jeździmy po całym świecie, poznajemy różne produkty, różne smaki, zmieniają się nasze gusta i upodobania. Dlatego producenci muszą klientom oferować coraz to bardziej wyszukane i ciekawe produkty.

Z badań konsumenckich prowadzonych przez Polską Izbę Mleka wynika, że coraz więcej młodych ludzi szuka produktów tzw. funkcjonalnych, produktów w mniejszych opakowaniach - przeznaczonych dla singli, takich, które mogą zabrać do pracy, na siłownie czy wycieczkę rowerem. - Kobiety szukają nowych smaków dla dzieci, dla siebie zaś takich, które są i smaczne i niskokaloryczne. Dlatego ważne, by obok działań promocyjnych, producenci prowadzili stały monitoring rynku pod względem oczekiwań i preferencji konsumenckich. Z mojej wiedzy wynika, że w kraju jest tylko jeden taki instytut badawczo - rozwojowy - mówi Agnieszka Maliszewska.

Na ogólnopolską kampanię promocyjną mogą pozwolić sobie tylko duzi producenci. To jest moja opinia. Nie oznacza to wcale, że kampanie prowadzone lokalnie nie przyniosą dobrego efektu. Znam spółdzielnie mniejsze, które prowadziły lokalne kampanie z bardzo dobrym skutkiem - podkreśla szefowa PIM-u.

Czytaj także:
Dyrektor PIM: W promocji mleka kluczowe są kampanie społeczne
Ekspert: Marketing produktów mleczarskich nie jest wyjątkowy

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 580) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.