Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor PIM: Ustawa o funduszach promocji jest bardzo potrzebna

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl
  • Data: 03-06-2009, 09:54
Dyrektor PIM: Ustawa o funduszach promocji jest bardzo potrzebna

- Jestem przekonana, że ustawa o funduszach promocyjnych będzie motorem napędowym wielu działań marketingowych poszczególnych branż. Mleczarstwu udało się równocześnie przeforsować swoje postulaty jak np. zachowanie dotychczasowego sposobu naliczania składek - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Agnieszka Maliszewska, dyrektor biura Polskiej Izby Mleka.

- Jeśli chodzi o Fundusz Promocji Mleka, bo tak się będzie nazywał w nowej ustawie, to Polska Izba Mleka zabiegała przede wszystkim o to, by nie zmieniać warunków naliczania opłat na FPM. Zależało nam na tym, by pozostał on w obecnym kształcie, bo jest to sprawdzona forma, a jakiekolwiek zmiany generowałby poważne koszty w zakładach i spółdzielniach mleczarskich, a w obecnym kryzysie dodatkowe obciążenia nie są nikomu potrzebne. Wydaje mi się także, że mniejsza liczba członków Komisji Zarządzającej usprawni jej działanie i zwiększy efektywność - mówi Agnieszka Maliszewska.

- Polska Izba Mleka bardzo aktywnie pracowała przy ustawie, zwłaszcza na ostatnim etapie jej tworzenia. Uczestniczyliśmy w posiedzeniach Sejmowej Komisji Rolnictwa. Praca nad tą ustawa prowadzona była w dużej mierze w kuluarach. Mieliśmy szereg spotkań z organizacjami branżowymi, by wspólnie wypracować stanowisko całej branży rolno - spożywczej i udało się - podkreśla dyrektor PIM.

Zdaniem Agnieszki Maliszewskiej konieczne jest tez zrewidowania aktualnie prowadzonych kampanii ze środków FPM. - Uważam, że konieczne jest stworzenie strategii działań promocyjnych branży mleczarskiej. To w znaczący sposób ułatwi Komisji podejmowanie decyzji na jakie cele powinny być przeznaczone środki z FPM - dodaje. Polska Izba Mleka zadeklarowała chęć stworzenia takiej strategii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • mok 04-06-2009, 11:33:
A co innego ma mówić. Dzieki temu ma z czego żyć.
Jak w wolnym kraju można zmuszać ustawami do płacenia haraczu na promocję. To już socjalizm, czy jeszcze kapitalizm ?
  • ag 04-06-2009, 11:06:
i tak trzymaj Agnieszko, strategia i jeszcze raz strategia

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 220) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH