Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor PIM: Warto próbować tworzyć wspólne marki dla kilku producentów

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 21-01-2011, 10:43
Dyrektor PIM: Warto próbować tworzyć wspólne marki dla kilku producentów
Agnieszka Maliszewska, dyrektor Polskiej Izby Mleka

Pomysł wspólnej marki handlowej to nie jest nic nowego. Takie projekty realizowane są od kilku lat, m.in. przez SOT Białystok. Na pewno warto podejmować takie działania - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Agnieszka Maliszewska, dyrektor Polskiej Izby Mleka.

Jej zdaniem działalność SOT świadczy to tym, że możliwe są realizacje przedsięwzięć kilku spółdzielni. - Jak wszystkim wiadomo wyprodukować to jedno, ale drugie to właściwie taki produkt wypromować. I sądzę, że właśnie w odpowiedniej promocji tkwi cały sekret skuteczności produktu - mówi Agnieszka Maliszewska.

Podkresla przy tym, że łatwiej to zrobić, kiedy będą na to przeznaczone środki z kilku źródeł. - Niestety, takie działanie nie może być współfinansowane ze źródeł Funduszu Promocji Mleka, bowiem ustawa zakazuje promocji konkretnej marki handlowej. A taka wspólna marka musiałaby być znakiem handlowym zarejestrowanych i przypisanym do konkretnego producenta - zauważa szefowa PIM-u.

- Na pewno warto spróbować podjąć takie działania. Ale czy one w jakikolwiek sposób przełożą się na pozycję negocjacyjną z sieciami handlowymi? To bardzo mało prawdopodobne. W tym przedmiocie konieczne są regulacje prawne i na takie branża oczekuje ze strony rządu - mówi dyrektor Maliszewska.

Zdaniem Władysława Łukasika, prezesa Agencji Rynku Rolnego zamiast wchodzić w produkcję marki własnej, polskie przedsiębiorstwa powinny na przykład rozwijać marki wspólne kilku producentów. - Co stoi na przeszkodzie aby powstało np. Masło Podlaskie, robione według tych samych standardów przez kilku producentów, lub inny produkt - pyta prezes Łukasik

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 111) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.