Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Polskiej Izby Mleka z wystąpieniem podczas seminarium biznesowego w Pekinie

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 20-04-2016, 11:31

We wtorek 19 kwietnia br. w Pekinie, dyrektor Agnieszka Maliszewska wygłosiła prezentację nt. polskiej i europejskiej branży mleczarskiej, podczas seminarium biznesowego na temat europejskich produktów rolno-spożywczych. Moderatorem seminarium był Pan Diego Canga Fano – Dyrektor w DG-AGRI ds. międzynarodowych stosunków dwustronnych.

Prezentacja ta była jedyną prezentacją na temat europejskiej branży mleczarskiej. W swoim wystąpieniu, Pani Dyrektor Maliszewska wielokrotnie podkreślała jakość polskich i europejskich produktów mleczarskich, czego dowodem są liczne certyfikaty jakości i bezpieczeństwa żywności, które spełniają zakłady mleczarskie. Ponadto w prezentacji przedstawiony został krótki opis polskiej branży mleczarskiej, głównych produktów i kierunków eksportowych.

Przed seminarium, delegacja biznesowa, towarzysząca Komisarzowi Hoganowi odwiedziła cztery chińskie sieci handlowe: m.in. Sanyuanqiao Best Collections, Carrefour, Metro oraz Jenny Lou. Była to okazja do zapoznania się ze specyfiką chińskich produktów mleczarskich m.in. preferencji konsumentów w kwestii opakowania.

Następnie, po seminarium biznesowym odbyła się prezentacja produktowa, połączona ze spotkaniami B2B. Pani Dyrektor Maliszewska miała okazję rozmawiać z przedstawicielami chińskich przedsiębiorstw, w tym sieci handlowych. Była to okazja do pozyskania wielu cennych kontaktów biznesowych, dotyczących zarówno kanału tradycyjnego jak i e-commerce, a także przekazania materiałów promocyjnych i ofert handlowych polskich przedsiębiorstw mleczarskich. Wydarzenie cieszyło się dużym zainteresowaniem wśród przedstawicieli chińskiego biznesu, którzy mieli okazję zapoznać się z europejskimi produktami rolno-spożywczymi. Udział przedstawiciela PIM w misji jest sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka.

W trakcie swojego wystąpienia, Komisarz Hogan podsumował wizytę w Chinach. Wyraził swoje zadowolenie z przeprowadzonych rozmów z chińskimi władzami. Celem misji wysokiego szczebla jest promocja europejskich produktów na chińskim rynku, która ma prowadzić do zintensyfikowania eksportu żywności do tego kraju oraz pogłębienia współpracy gospodarczej.

W dniu jutrzejszym (tj. 20 kwietnia br.) delegacja biznesowa, towarzysząca Komisarzowi Hoganowi będzie uczestniczyła w seminarium na temat rynku japońskiego z udziałem lokalnego biznesu w Tokio, a także w „Europejskim Tygodniu Restauracji”.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 915) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.