Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Spomleku: Na skuteczną promocję produktów mleczarskich składa się wiele elementów

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 13-12-2011, 13:26
Dyrektor Spomleku: Na skuteczną promocję produktów mleczarskich składa się wiele elementów
Monika Żukowska, dyrektor marketingu SM Spomlek

Koncentrując się na działaniach prowadzonych na skalę ogólnopolską, czyli pomijając kwestię zakupowego lokalnego patriotyzmu, chciałabym powiedzieć o trzech istotnych elementach i dwóch decydujących - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Monika Żukowska, dyrektor marketingu SM Spomlek.

Po pierwsze, i będę to powtarzać do znudzenia, bez dobrej dystrybucji nie powiedzie się żadna akcja promocyjna. Po drugie, trzeba precyzyjnie określić grupę docelową. Z naszych doświadczeń wynika np., że decyzję o zakupie sera na śniadanie podejmują na ogół kobiety, czasem za namową dzieci. Natomiast ser do wina wybierają raczej panowie, rzadziej panie. Trzeci element to przygotowanie wizualne produktu, zwłaszcza opakowania. Nie można liczyć na to, że uda się wypromować masło, ser czy mleko niewyróżniające się na sklepowej półce.

Natomiast kwestie decydujące to: przemyślana obecność w sieciach handlowych, bo bez niej nie da się już dzisiaj wypromować artykułów mleczarskich oraz świadomość, że ograniczanie się do promocji wyłącznie poprzez obniżanie ceny to ślepy zaułek. Są branże, które mogą sobie na to pozwalać, ale mleczarstwo do nich nie należy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Gość 4 14-12-2011, 12:49:
czy to chodzi znowu o list otwarty Edka Bajko do Rady Nadzorczej w którym podaje sie do dymisji nie szkodząć wizerunkowi Spomleku?
  • Gość3 14-12-2011, 10:05:
Brawo pani dyrektor marketingu. Od wielu miesięcy Spomlek sponsoruje poranny program w TVP. Teraz słyszę o sponsoringu w Polsacie. A jak pani działania marketingowe, tj za grubą kasę mają się do faktu - zapłaty przez pana prezesa 5 milionów komornikowi? Pisze o tym kilka portali.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 081) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.