REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Dyrektor Spomleku: Nawet najlepszy produkt nie wypromuje się sam

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 14-11-2011, 10:32
Dyrektor Spomleku: Nawet najlepszy produkt nie wypromuje się sam
Monika Żukowska, dyrektor marketingu SM Spomlek

Dobry czy nawet świetny produkt już nie wypromuje się sam. W ciągu ostatnich 20 lat mieliśmy w Polsce przypadki produktów, których sprzedaż rosła ponad skalę działań wspierających - np. serek wiejski z Piątnicy, Radamer ze Spomleku (pierwszy polski ser z dziurami), mleko Łaciate z Mlekpolu - ale dzisiaj funkcjonujemy już w innej rzeczywistości rynkowej - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Monika Żukowska, dyrektor marketingu SM Spomlek.

REKLAMA

Jej zdaniem zmienili się konsumenci, popyt nie rośnie już tak dynamicznie, mamy zupełnie inną strukturę handlu. - Bez marketingu nie da się wejść do sieci handlowych, a bez nich można zapomnieć o wykreowaniu rynkowego przeboju. Żeby jednak ten obraz nie był pesymistyczny, musimy pamiętać, że dobry produkt na pewnym etapie zaczyna żyć własnym życiem, a zadowoleni konsumenci samorzutnie przejmują rolę działu marketingu. To szczególnie cenne w dobie Internetu - uważa Monika Żukowska.

Skuteczne działania promocyjne są dostępne nie tylko dla dużych i bogatych podmiotów. Tylko duże i bogate podmioty mogą sobie pozwolić na działania nieskuteczne. Te, które dysponują mniejszymi zasobami, muszą je o wiele staranniej planować i realizować. Musimy jednak pamiętać, że inna jest skala nakładów, oczekiwań i rezultatów.

Czytaj także:
Dyrektor Spomleku: Marketing i dystrybucja wzajemnie na siebie oddziałują
Ekspert: W marketingu produktów mleczarskich kluczowy jest sam produkt
Prezes ARR: Przyszłość marketingu to edukacja konsumentów

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • joland 14-11-2011, 16:36:
po pierwsze Dobry produkt musi być z dobrego mleka - bez antybiotyku i nie z przerzutu.

a po drugie, to jakie może nam Pani przedstawić swoje działania promocyjne? i proszę nie pisać o wprowadzeniu na rynek marki serenada i old poland, bo każdy wie, że jest to zasługa Pana Prezesa Wawrzyniaka.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 535) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH