Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Spomleku: Nawet najlepszy produkt nie wypromuje się sam

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 14-11-2011, 10:32
Dyrektor Spomleku: Nawet najlepszy produkt nie wypromuje się sam
Monika Żukowska, dyrektor marketingu SM Spomlek

Dobry czy nawet świetny produkt już nie wypromuje się sam. W ciągu ostatnich 20 lat mieliśmy w Polsce przypadki produktów, których sprzedaż rosła ponad skalę działań wspierających - np. serek wiejski z Piątnicy, Radamer ze Spomleku (pierwszy polski ser z dziurami), mleko Łaciate z Mlekpolu - ale dzisiaj funkcjonujemy już w innej rzeczywistości rynkowej - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Monika Żukowska, dyrektor marketingu SM Spomlek.

Jej zdaniem zmienili się konsumenci, popyt nie rośnie już tak dynamicznie, mamy zupełnie inną strukturę handlu. - Bez marketingu nie da się wejść do sieci handlowych, a bez nich można zapomnieć o wykreowaniu rynkowego przeboju. Żeby jednak ten obraz nie był pesymistyczny, musimy pamiętać, że dobry produkt na pewnym etapie zaczyna żyć własnym życiem, a zadowoleni konsumenci samorzutnie przejmują rolę działu marketingu. To szczególnie cenne w dobie Internetu - uważa Monika Żukowska.

Skuteczne działania promocyjne są dostępne nie tylko dla dużych i bogatych podmiotów. Tylko duże i bogate podmioty mogą sobie pozwolić na działania nieskuteczne. Te, które dysponują mniejszymi zasobami, muszą je o wiele staranniej planować i realizować. Musimy jednak pamiętać, że inna jest skala nakładów, oczekiwań i rezultatów.

Czytaj także:
Dyrektor Spomleku: Marketing i dystrybucja wzajemnie na siebie oddziałują
Ekspert: W marketingu produktów mleczarskich kluczowy jest sam produkt
Prezes ARR: Przyszłość marketingu to edukacja konsumentów

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • joland 14-11-2011, 16:36:
po pierwsze Dobry produkt musi być z dobrego mleka - bez antybiotyku i nie z przerzutu.

a po drugie, to jakie może nam Pani przedstawić swoje działania promocyjne? i proszę nie pisać o wprowadzeniu na rynek marki serenada i old poland, bo każdy wie, że jest to zasługa Pana Prezesa Wawrzyniaka.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 507) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH