Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Spomleku: Warto przyjrzeć się postawom konsumentów

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 24-11-2011, 14:01
Dyrektor Spomleku: Warto przyjrzeć się postawom konsumentów
Monika Żukowska, dyrektor marketingu SM Spomlek

Pomijając przyczyny leżące po stronie producenta (jakość, dystrybucja, sprawność działu marketingu), warto przyjrzeć się postawom konsumentów. Chociaż Polacy są generalnie bardzo otwarci na przekazy reklamowe, produkty mleczne traktują w sposób szczególny - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Monika Żukowska, dyrektor marketingu SM Spomlek.

Mając świadomość ich dużego znaczenia dla prawidłowego funkcjonowania organizmu, w pewnym sensie traktują je en bloc. Producentów darzą przy tym zaufaniem, dlatego mniejsze znaczenie ma dla nich, kto dostarczył im daną butelkę mleka czy kostkę twarogu, zwłaszcza jeśli nie jest to firma lokalna - uważa dyrektor Żukowska.

Są firmy, którym udało się przełamać tę blokadę, a sposoby na to są trzy: bardzo duże nakłady finansowe (tę drogę najczęściej wybierały podmioty prywatne i zagraniczne), oryginalny produkt (domena grupy polskich spółdzielni, m. in. Piątnica, Spomlek, Lazur, Gostyń) lub trafione pomysły marketingowe (Łaciate, Serenada, Zimne Mleko firmy Robico). Wszyscy pracujemy nad tym, żeby jak najszybciej połączyć je we własnej firmie - puentuje Monika Żukowska

Czytaj także:
Dyrektor Spomleku: Nawet najlepszy produkt nie wypromuje się sam
Prezes Spomleku: Marka parasolowa niesie ze sobą pewne zagrożenia
Prezes ARR: Przyszłość marketingu to edukacja konsumentów Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • miki 30-11-2011, 11:26:
morda 2, raczej się nie doczekasz wypowiedzi handlowego, bo im bardziej mądrzejszy, tym mniejsze ma prawo wypowiedzenia się.
  • morda 2 25-11-2011, 16:52:
a już myślałem ,że w końcu doczekamy się jakiejś złotej myśli pana dyrektora ds handlowych....a tu jak zwykle albo prezes albo pani z marketigu i jej ble ble ble.Kiedy dojdzie do głosu pan od handlu ?
  • kllbuiy 25-11-2011, 13:00:
wielki tytuł, a konkretnej treści brak! nic nie powiedziała na temat postaw konsumentów. Gratulacje.
przerost formy nad treścią, jak to zwykle u niej.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 087) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH