Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

E-commerce żywności pozostanie marginalny

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 15-05-2017, 13:26
E-commerce żywności pozostanie marginalny
Fot. Shutterstock

Kanał e-commerce stale rośnie, ale w produktach spożywczych jest i zapewne pozostanie marginalny. Nie o to nam chodzi, nie sprzedajemy przez internet, za wyjątkiem sklepów internetowych naszych sieciowych partnerów handlowych. Stawiamy na internet, bo ludzie tam szukają informacji o tym zdrowe a co nie, weryfikują, zasięgają opinii – a my nie mamy nic do ukrycia, więc to medium najlepiej buduje nam wiarygodność – mówi Elżbieta Malczyk, zewnętrzny dyrektor marketingu Ceko sp. z o.o.

Podkreśla, że Sery z Goliszewa pojawiają się tam, gdzie ludzie szukają przepisów, wiedzy o jedzeniu i ściągamy ich na naszą stronę. - W naszej grupie docelowej odsetek „nałogowych” internautów sięga niemal 100 proc. Internet daje nam też możliwość aktywnego dialogu z naszymi konsumentami, zbierania opinii. Po tym też poznajemy skuteczność naszych działań, konsumenci szukają w sklepach naszych produktów, na Facebooku informują nas o brakach, przesyłają sugestie. A telewizja? Na pewno buduje świadomość marki znacznie szybciej, ale nieporównywalnie drożej. I nie zawsze skutecznie. To, że konsument zna jakąś markę z telewizji, nie oznacza, że jej ufa i ją kupi. Co, oczywiście, nie oznacza, że nigdy nie skorzystamy z tego medium, ale na pewno nie chcemy pojawiać się wśród 25 reklam w bloku – mówi.

Z kolei zdaniem Karola Szczawińskiego z agencji Uszka w Barszczu, odpowiedzialnej za koncepcję i prowadzenie kampanii „Sery z Goliszewa”, dobrze przemyślana kampania w internecie jest niezwykle skuteczna. - To medium, które od razu daje nam odpowiedź, czy nasz komunikat „się klika” czy nie, który z przekazów wzbudza większe zainteresowanie, który mniejsze i pozwala natychmiast na to reagować. W dodatku płacimy tylko za to co „się klika”, a nie za to co się wyświetla. No i wyświetlać można nie każdemu, tylko osobom, które z największym prawdopodobieństwem kupią nasz produkt. W ten sposób nie przepalamy budżetu klienta – mówi Karol Szczawiński.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • alicja.kubiak@hurtum.pl 16-05-2017, 22:40:
Zapraszamy na HURTUM

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 346) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH