REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Ekołukta chce trafić do masowego odbiorcy

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl
  • Data: 21-07-2010, 11:55
Ekołukta chce trafić do masowego odbiorcy

Obecnie największa część sprzedaży jest realizowana za pośrednictwem sieci handlowych - łącznie z sieciami delikatesów. Tą drogą sprzedajemy około 70-80 proc. produkcji - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Robert Saluda, prezes Mleczarni EkoŁukta Sp. z o.o.

REKLAMA

- Postawiliśmy sobie cel następujący: chcemy aby żywność ekologiczna trafiła do masowego klienta, a innej drogi niż sieci handlowe nie ma. Dlatego na ten kanał dystrybucji kładziemy największy nacisk i z tym rynkiem wiążemy nasze nadzieje - mówi Robert Saluda.

Firma na lokalnym rynku sprzedaje około 1 proc. swojej produkcji. Resztę w dużych miastach w całej Polsce. - Współpraca z sieciami handlowymi układa się bardzo dobrze. Trafiliśmy na odpowiedni moment, w którym sieci handlowe dostrzegły konieczność rozszerzenia swojej oferty o żywność ekologiczną, wyższej jakości. Myślę, że chcą w ten sposób pozyskać klientów bardziej świadomych i bardziej zasobnych. Stąd nasza oferta została przyjęta bardzo pozytywnie przez sieci - mówi prezes EkoŁukty.

Prezes Saluda podkreśla, że po dwóch latach działalności firma jest na początku drogi rozwoju. - Mamy jeszcze bardzo dużo do zrobienia. Wielu klientów czy partnerów handlowych nie przekonało się do takich produktów. Nie jesteśmy jeszcze na pólkach wszystkich sklepów, w których byśmy chcieli. Oczywiście nie zakładamy, że będziemy wszędzie i nie to jest naszym celem. Nie pozwalają nam na to ani możliwości produkcyjne, ani surowcowe, ale w wybranych sklepach czyli super i hipermarketach, a także w większych sklepach delikatesowych chcielibyśmy być w całej Polsce. Aby wejść na te półki, to nasz cel na najbliższe dwa lata. Drugim celem jest ciągłe rozwijanie oferty produktów, aby naszą ofertę urozmaicić i aby naszym klientom dostarczyć produkty ekologiczne w różnych segmentach rynku mleczarskiego - podkreśla Robert Saluda.

W obecnej chwili możliwości produkcyjne firmy są wykorzystywane na 30 proc. - To co nas zatrzymuje to ograniczona baza surowcowa. Najtrudniejsza rzecz to pozyskanie dostawców, mają certyfikat żywności ekologicznej, od których możemy kupować mleko i przetwarzać na produkty - dodaje.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 605) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH