REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Ekołukta chce trafić do masowego odbiorcy

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl
  • Data: 21-07-2010, 11:55
Ekołukta chce trafić do masowego odbiorcy

Obecnie największa część sprzedaży jest realizowana za pośrednictwem sieci handlowych - łącznie z sieciami delikatesów. Tą drogą sprzedajemy około 70-80 proc. produkcji - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Robert Saluda, prezes Mleczarni EkoŁukta Sp. z o.o.

REKLAMA

- Postawiliśmy sobie cel następujący: chcemy aby żywność ekologiczna trafiła do masowego klienta, a innej drogi niż sieci handlowe nie ma. Dlatego na ten kanał dystrybucji kładziemy największy nacisk i z tym rynkiem wiążemy nasze nadzieje - mówi Robert Saluda.

Firma na lokalnym rynku sprzedaje około 1 proc. swojej produkcji. Resztę w dużych miastach w całej Polsce. - Współpraca z sieciami handlowymi układa się bardzo dobrze. Trafiliśmy na odpowiedni moment, w którym sieci handlowe dostrzegły konieczność rozszerzenia swojej oferty o żywność ekologiczną, wyższej jakości. Myślę, że chcą w ten sposób pozyskać klientów bardziej świadomych i bardziej zasobnych. Stąd nasza oferta została przyjęta bardzo pozytywnie przez sieci - mówi prezes EkoŁukty.

Prezes Saluda podkreśla, że po dwóch latach działalności firma jest na początku drogi rozwoju. - Mamy jeszcze bardzo dużo do zrobienia. Wielu klientów czy partnerów handlowych nie przekonało się do takich produktów. Nie jesteśmy jeszcze na pólkach wszystkich sklepów, w których byśmy chcieli. Oczywiście nie zakładamy, że będziemy wszędzie i nie to jest naszym celem. Nie pozwalają nam na to ani możliwości produkcyjne, ani surowcowe, ale w wybranych sklepach czyli super i hipermarketach, a także w większych sklepach delikatesowych chcielibyśmy być w całej Polsce. Aby wejść na te półki, to nasz cel na najbliższe dwa lata. Drugim celem jest ciągłe rozwijanie oferty produktów, aby naszą ofertę urozmaicić i aby naszym klientom dostarczyć produkty ekologiczne w różnych segmentach rynku mleczarskiego - podkreśla Robert Saluda.

W obecnej chwili możliwości produkcyjne firmy są wykorzystywane na 30 proc. - To co nas zatrzymuje to ograniczona baza surowcowa. Najtrudniejsza rzecz to pozyskanie dostawców, mają certyfikat żywności ekologicznej, od których możemy kupować mleko i przetwarzać na produkty - dodaje.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 526) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH