REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Ekspert: W marketingu produktów mleczarskich kluczowy jest sam produkt

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 07-10-2011, 13:48
Ekspert: W marketingu produktów mleczarskich kluczowy jest sam produkt
Joanna Bartnik, Dyrektor Zarządzający Effective Public Relations

Komunikacja związana z wyrobami mleczarskimi nie różni się znacząco od działań dla innych produktów segmentu spożywczego. Kluczowy jest sam produkt i jego jakość, co jest oczywiście w gestii producenta oraz komunikacja dot. marki do jej poszczególnych grup docelowych - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Joanna Bartnik, Dyrektor Zarządzający Effective Public Relations.

REKLAMA

- Ja mam przyjemność pracować dla firmy mleczarskiej, która przykłada największą wagę do jakości, koncentruje się na produkcie a nie wyłącznie na jego opakowaniu. Mam to szczęście, że z dumą mogę komunikować produkty mojego klienta - mówi Joanna Bartnik.

Przy działaniach public relations dla produktów mleczarskich koncentrujemy się przede wszystkim na komunikacji z konsumentami poprzez wybrane media. Prowadzimy regularny serwis prasowy, skierowany do dziennikarzy prasy branżowej i handlowej, prasy konsumenckiej, wybranych portali internetowych. Wysyłamy także informacje do osób prowadzących ciekawe blogi kulinarne. Przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek staramy się przekazać produkt do spróbowania (wraz z informacją o nim) dziennikarzom, aby sami mogli ocenić jego walory smakowe. Przy takich działaniach napotykamy na jedyną trudność wynikającą z konieczności zachowana tzw. łańcucha chłodniczego przy dostawie produktu - nie możemy pozwolić sobie na to, aby produkt dotarł nieświeży.

Jej zdaniem działania z zakresu public relations są dostępne i niezbędne dla wszystkich podmiotów. Wiele firm jednak wciąż nie ma świadomości, czym jest public relations. - Działania te dają ogromne możliwości dotarcia z produktem do konsumentów poprzez massmedia, programy edukacyjne, spotkania z marką. Istotny jest także monitoring rynku, a więc reakcja na negatywne opinie o produkcie. Nie wspomnę o tym, że PR w sposób uporządkowany buduje wizerunek produktu, kształtuje markę - największą wartość niematerialną każdej firmy - uważa dyrektor Effective Public Relations.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 308) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH