Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ekspert Zott o instrumentach wsparcia sprzedaży produktów mleczarskich

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 02-04-2012, 13:31
Ekspert Zott o instrumentach wsparcia sprzedaży produktów mleczarskich
Iwona Śmiałkowska, Brand Manager Jogobella, Zott Polska

Instrumentami wsparcia dla produktów mleczarskich, podobnie jak dla wszystkich innych produktów na rynku jest: promocja sprzedaży, personel odpowiedzialny za sprzedaż, marketing bezpośredni oraz reklama. Nasze wyroby wymagają jednak ściśle określonych warunków na tych czterech poziomach promocji - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Iwona Śmiałkowska, Senior Brand Manager Jogobella, Zott Polska.

Specyfika produktów chłodniczych, do których zaliczamy te mleczarskie, polega przede wszystkim na zapewnieniu im odpowiednich warunków przechowywania, co w pewnym sensie ogranicza możliwości promocji bezpośredniej. Wszelkiego rodzaju sampling jest możliwy tylko i wyłącznie przy użyciu urządzeń chłodzących i przewiduje bezpośrednie spożycie produktu. Kolejnym elementem promocji będą działania PR-owe, co w przypadku produktów mlecznych może oznaczać np. uświadamianie konsumentów o korzyściach płynących ze spożywania produktów nabiałowych.

Określamy się mianem ‘'Zott - Producent mlecznych rozkoszy'', co oznacza, że tworzymy produkty o wyjątkowych walorach smakowych, spełniających najwyższe wymagania konsumentów. To właśnie życzenia konsumentów nadają kierunek naszym działaniom, a naszym nadrzędnym celem jest dostarczanie niepowtarzalnych produktów, które tworzą nową jakość w branży mleczarskiej. Reklama naszych produktów musi wyróżniać nas na tle silnej konkurencji, dlatego dbamy o to, aby trwale zapisywać się w świadomości konsumentów.

Jeżeli zaś chodzi o bezpośredni kontakt klienta z naszymi produktami, przywiązujemy ogromną wagę do tego, aby być na bieżąco z panującymi na rynku trendami - aby stosować innowacyjne rozwiązania zarówno jeżeli chodzi o opakowanie, jak i jego ekspozycje na półce.

Czytaj także:
Ekspert o promocji produktów mleczarskich
Dyrektor PIM: Nawet dobry produkt nie wypromuje się sam Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH