Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Eksport stanowił 32 proc. sprzedaży Sertopu

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 04-02-2015, 13:37
Eksport stanowił 32 proc. sprzedaży Sertopu
Tomasz Kania, dyrektor ds. handlowych Sertop /fot.Sertop

W 2014 roku eksport stanowił ponad 32 proc. ogólnej wartości sprzedaży Sertopu - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Tomasz Kania, dyrektor ds. handlowych Sertop.

Podkresła, że rok 2014 był niezwykle owocnym rokiem dla firmy. - W oparciu o liczne projekty, konsekwentnie budowaliśmy wizerunek marki Sertop jako nowoczesnej i dynamicznej, a zarazem opartej na tradycji - mówi.

Działania, mające na celu zwiększenie sprzedaży eksportowej i rozwój marki Sertop poza granicami naszego kraju, przyniosły więcej niż zadowalające rezultaty. Podkreśla, że niewątpliwy wpływ na tę sytuację miało wsparcie, jakie firma otrzymała w ramach Programów Operacyjnych Innowacyjnej Gospodarki na lata 2007-2013, dzięki którym kontynuowaliśmy udział w dwóch projektach - Paszport do Eksportu oraz Program Promocji Polskich Specjalności Żywnościowych. Pierwszy z tych projektów (Paszport do Eksportu) obejmował m.in. Kraje Nadbałtyckie oraz Bałkany. W ramach drugiego projektu wzięliśmy udział w trzech dużych międzynarodowych imprezach targowych: Sial China, Polagra Food oraz Sial Paris, które zaowocowały współpracą z nowymi Klientami. - Między innymi dzięki tym projektom eksport stanowił w 2014 roku ponad 32 proc. wartości sprzedaży ogółem - mówi dyrektor handlowy Sertopu.

Dodaje, iż w drugiej połowie roku zadbano także o wzmocnienie wizerunku firmy na rodzimym rynku, nie tylko w handlu nowoczesnym, ale także tradycyjnym. - Rozpoczęliśmy realizację nowego projektu sprzedażowego, który - mamy nadzieję - pozwoli na lepsze dotarcie do partnerów biznesowych w całej Polsce. Już teraz widać pierwsze efekty naszych działań, z czego jesteśmy bardzo zadowoleni - mówi Tomasz Kania.

Jego zdaniem, na szczególne podkreślenie w roku 2014 zasługuje poszerzenie i udoskonalenie oferty o nową linię serków topionych „Jak Dawniej", nawiązującą nie tylko szatą graficzną, ale i składem do tradycyjnych produktów sprzed lat, a także ponowienie limitowanej serii serka smażonego z koperkiem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH