REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Eksport stanowił 32 proc. sprzedaży Sertopu

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 04-02-2015, 13:37
Eksport stanowił 32 proc. sprzedaży Sertopu
Tomasz Kania, dyrektor ds. handlowych Sertop /fot.Sertop

W 2014 roku eksport stanowił ponad 32 proc. ogólnej wartości sprzedaży Sertopu - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Tomasz Kania, dyrektor ds. handlowych Sertop.

REKLAMA

Podkresła, że rok 2014 był niezwykle owocnym rokiem dla firmy. - W oparciu o liczne projekty, konsekwentnie budowaliśmy wizerunek marki Sertop jako nowoczesnej i dynamicznej, a zarazem opartej na tradycji - mówi.

Działania, mające na celu zwiększenie sprzedaży eksportowej i rozwój marki Sertop poza granicami naszego kraju, przyniosły więcej niż zadowalające rezultaty. Podkreśla, że niewątpliwy wpływ na tę sytuację miało wsparcie, jakie firma otrzymała w ramach Programów Operacyjnych Innowacyjnej Gospodarki na lata 2007-2013, dzięki którym kontynuowaliśmy udział w dwóch projektach - Paszport do Eksportu oraz Program Promocji Polskich Specjalności Żywnościowych. Pierwszy z tych projektów (Paszport do Eksportu) obejmował m.in. Kraje Nadbałtyckie oraz Bałkany. W ramach drugiego projektu wzięliśmy udział w trzech dużych międzynarodowych imprezach targowych: Sial China, Polagra Food oraz Sial Paris, które zaowocowały współpracą z nowymi Klientami. - Między innymi dzięki tym projektom eksport stanowił w 2014 roku ponad 32 proc. wartości sprzedaży ogółem - mówi dyrektor handlowy Sertopu.

Dodaje, iż w drugiej połowie roku zadbano także o wzmocnienie wizerunku firmy na rodzimym rynku, nie tylko w handlu nowoczesnym, ale także tradycyjnym. - Rozpoczęliśmy realizację nowego projektu sprzedażowego, który - mamy nadzieję - pozwoli na lepsze dotarcie do partnerów biznesowych w całej Polsce. Już teraz widać pierwsze efekty naszych działań, z czego jesteśmy bardzo zadowoleni - mówi Tomasz Kania.

Jego zdaniem, na szczególne podkreślenie w roku 2014 zasługuje poszerzenie i udoskonalenie oferty o nową linię serków topionych „Jak Dawniej", nawiązującą nie tylko szatą graficzną, ale i składem do tradycyjnych produktów sprzed lat, a także ponowienie limitowanej serii serka smażonego z koperkiem.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (10 004) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH