Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Figand stale zwiększa produkcję dla sieci handlowych i przychody

Od 3 miesięcy odnotujemy ciągły wzrost dochodu zarówno produktów pod marką Figand jak i produktów produkowanych pod tzw. ‘markami własnymi’ dla różnych sieci handlowych. Popyt na naszą galanterię i wyroby cukierniczo-piekarnicze wciąż rośnie - powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Leszek Figarski, prezes firmy Zakład Mleczarski FigAND.

Figand stale zwiększa produkcję dla sieci handlowych i przychody
Leszek Figarski, prezes Zakład Mleczarski FigAND Sp.J

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 03-11-2017, 14:28

- Na przykładzie naszego przerobu skupionego mleka, który rok do roku ciągle rośnie, widać dobrą kondycję polskiego konsumenta. Na koniec tego roku, przewidujemy duży wzrost dochodu w stosunku do roku ubiegłego. Jest to bardzo dobra prognoza biorąc pod uwagę wzrost ceny surowca o 20 proc. odnosząc się do analogicznego okresu roku ubiegłego – mówi Leszek Figarski.

Zapytany o sukcesy firmy, powiedział, że sukces ma wiele definicji. - Odnotowujemy ciągły wzrost zainteresowania naszą firmą, jako zaufanym i odpowiednim partnerem w biznesie. W czasach, gdy wiele mleczarni i producentów żywności skarży się na nieuczciwe praktyki sieci i fatalne warunki współpracy, my nieprzerwanie poszerzamy rynki zbytu, podpisujemy nowe umowy, a wręcz nie możemy zaspokoić popytu, który rośnie szybciej niż moce produkcyjne mleczarni – mówi prezes ZM FigAND.

Podkreśla, że jego firmy nie dotknął kryzys branży mleczarskiej. Przedsiębiorstwo poszerza swoją działalność o następne kraje UE. To z kolei gwarantuje pracownikom stabilizację pracy i perspektywy dalszego rozwoju. - W obecnym czasie znalezienie, zarządzanie i zatrzymanie przy sobie odpowiedniej grupy specjalistów to największe wyzwanie w naszej branży. Na sukces naszej firmy składa się także fakt, że 30 proc. naszego zespołu pracuje z nami dłużej niż 15 lat, a 50 proc. firmy dłużej niż 10 lat – mówi Leszek Figarski.

Figand to firma rodzinna, która bardzo stawia na rozwój równoległy do rozwoju koncernów zagranicznych. W 2017 roku wybudowaliśmy nową halę produkcyjną, aby poszerzyć swoją wydajność i wprowadzić technologie, dzięki którym jeszcze lepiej i szybciej będziemy mogli sprostać wymaganiom wszystkich naszych Klientów. Nasze produkty regularnie zostają wyróżniane w konkursach. Najbliższe plany firmy związane są ze zwiększoną produkcją i dotyczą umaszynowienia nowej hali produkcyjnej, modernizacji oczyszczalni ścieków i dalszego rozwoju sprzedażowego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Leszek Figarski RSS ALERT    /    FigAND RSS ALERT    /    rynek mleka RSS ALERT    /    współpraca z sieciami handlowymi RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.147.142.16
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.