Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Finał urodzinowej loterii Hochland

Za nami finał loterii urodzinowej Hochland, w której do wygrania były niezwykle atrakcyjne nagrody główne – 5 samochodów Jeep Renegade! 9 lipca odbyło się spotkanie w trakcie którego zwycięzcy odebrali kluczyki do swoich nowych aut. Finał był także okazją do świętowania obchodów jubileuszu firmy – 25 lat Hochland na polskim rynku. Tego dnia nie zabrakło wielkich emocji, pięknych wspomnień i licznych niespodzianek. Komu tym razem sprzyjała fortuna i do kogo uśmiechnęło się szczęście w loterii Hochland?

Finał urodzinowej loterii Hochland
fot. materiały prasowe

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 12-07-2019, 18:51

Uroczysty odbiór nagród podczas finału wielkiej urodzinowej loterii – To jest pyszne od 25 lat!, odbył się 9 lipca w Warszawie. To wyjątkowe spotkanie poprowadził Maciej Dowbor. Wydarzenie rozpoczęło się niezwykłą podróżą w czasie, w którą zabrał zgromadzonych gości Dyrektor Generalny Hochland Polska – Piotr Knauer. Podsumował 25 lat firmy Hochland w Polsce, która na przestrzeni lat umacniała swoją pozycję, rozszerzając sukcesywnie portfolio, począwszy od budzących sentyment kultowych serów kremowych, po różne rodzaje serów żółtych, pleśniowych i pyszny ser twarogowy Kanapkowy. Dziś Hochland jest niekwestionowanym liderem wartościowym na rynku sera w Polsce. Wspaniały dorobek firmy, jej rozwój oraz innowacyjność – dziś owocują, m.in. w postaci niezwykłych akcji i loterii skierowanych do wszystkich miłośników serów Hochland, o czym opowiedział – Jacek Wyrzykiewicz – PR&Marketing Services Manager Hochland Polska.

Na scenie pojawił się także Radosław Jurkowski, Senior Brand Manager Hochland Polska, który opowiedział m.in. o kampanii „Szkolni przyjaciele” wspierającej Wielką Urodzinową Loterię. Reklama serów kremowych Hochland, w której na ławeczce spotyka się koleżanka z kolegą i wymienią się kanapkami, wiele lat temu zawładnęła sercami milionów Polaków. Sentyment do niej pozostał nam do dziś. Dlatego świętując w tym roku 25 lat firmy w Polsce, nawiązaliśmy do tej właśnie reklamy zaprosiliśmy do współpracy tych samych aktorów, którzy wcielili się w szkolnych przyjaciół wiele lat temu. Można powiedzieć, że tak jak kultowe są sery Hochland, tak też kultowe i jedyne w swoim rodzaju są nasze działania komunikacyjne. Jesteśmy zawsze blisko naszych Konsumentów, oferując im niezwykłe smaki i niezapomniane emocje. – mówił Radosław Jurkowski.

Ku zaskoczeniu zgromadzonych gości, na scenie pojawili się bohaterowie tej reklamy – Natalia i Antoni. Dziś już jako dorośli, ale nadal pozostający w przyjaźni ludzie, których losy połączyła niegdyś dziecięca przygoda na planie reklamowym Hochland. Ten niezwykle sentymentalny i radosny moment był najlepszym wstępem do kulminacyjnego punktu spotkania.

więcej informacji:

Hochland Polska RSS ALERT    /    galanteria mleczarska RSS ALERT    /    Peter Knauer RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.92.148.165
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.