Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Firmy mleczarskie są słabe marketingowo

Polskie firmy mleczarskie mają słaby marketing. Nie potrafią pokazywać się szeroko i z rozmachem – powiedział Jarosław Uściński, prezes Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Szefów Kuchni i Cukierni, restaurator, podczas konferencji podsumowującej szóstą edycję targów WorldFood Poland.

Firmy mleczarskie są słabe marketingowo
Jarosław Uściński, fot. materiały prasowe

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 03-04-2019, 11:09

Jego zdaniem, ledwie promil polskich producentów nabiału potrafi dobrze zorganizować swój marketing. - Firmy mleczarskie skupiają się na obecności w gazetkach, na okazyjnym sponsoringu różnych wydarzeń, czy aktualizacji swojej strony internetowej, ale nie doceniają okazji czy sposobności jaką dają duże międzynarodowe targi. Nie potrafią np. wspólnie zorganizować dużego stoiska – mlecznej wyspy, gdzie ich produkty były by łatwe do odnalezienia i dobrze widoczne. To, moim zdanie znaczy, że branża nie chce się integrować i nie docenia znaczenia takiego marketingu – mówił Jarosław Uściński.

- Na WorldFood Poland było niewiele firm mlecznych, ale wielu potencjalnych kontrahentów z zagranicy szukało ich i nie mogło znaleźć – podkreśla prezes Uściński.

Partnerami merytorycznymi i współorganizatorami debat i paneli tematycznych podczas tegorocznej edycji WorldFood Poland były również organizacje mleczarskie jak Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka czy Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich.

- Wykupienie stoiska w dobrej lokalizacji, na nawet największych krajowych targach, to jeszcze nie sukces. Dobra ekspozycja i prezentacja produktów to podstawa, równie ważna jest wiedza, doświadczenie i zaangażowanie osób reprezentujących firmę podczas targów. Targi powinny być kanałem, który umożliwia bezpośredni kontakt z potencjalnymi klientami, handlowcami zainteresowanymi naszymi produktami. Co roku na WorldFood zwiększa się ilość kupców z rożnych stron Świata i Europy, a rozmowy przeprowadzane podczas targów kończą się zamówieniami i kontraktami - zapewnia Agnieszka Szpaderska, Manager Targów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jarosław Uściński RSS ALERT    /    WorldFood RSS ALERT    /    marketing produktów mleczarskich RSS ALERT    /    Agnieszka Szpaderska RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Magda 2019-04-03 17:47:53
    Z obu wypowiedzi wynika że autorzy promują swoją imprezę a na największych międzynarodowych targach nie byli

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.194.190
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.