Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

FRSiH 2019: Konsolidacja w sektorze mleczarskim będzie się nasilać

Strona 2 z 2


Autor: Adam Tubilewicz, portalspozywczy.pl
Data: 08-11-2019, 15:19

W ocenie prawnika spółki spożywcze rzadko są traktowane jako strategiczne, więc państwa nie blokują tego rodzaju transakcji albo robią to rzadko.

- Z kolei protekcjonizm biznesowy działa od wielu lat, więc spółki nauczyły się z nim żyć. Nie jest to duża przeszkoda, która jednak może się przekładać na wyniki spółek. A jeśli eksport będzie niższy, ewentualnie perspektywy rozwoju na rynkach zagranicznych będą gorsze. Protekcjonizm będzie pogarszał perspektywy, ale raczej nie bezpośrednio czyli w sensie blokowania transakcji - dodał.

W ostatniej części debaty Łukasz Targoszyński zaznaczył, że w procesie sukcesji kluczowe są emocje i pasja.

- Czasami występują problemy, których żaden doradca nie jest w stanie rozwiązać. Osoby, które w latach 90 budowały swoje biznesy to ludzie pracowici, z pasją, którzy lubią to, co robią. Często nie są gotowi żeby sprzedać firmę. Widziałem co najmniej kilka sytuacji, kiedy właściciel po prostu nie był w stanie złożyć podpisu pod wynegocjowaną umową sprzedaży - podsumował.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Łukasz Targoszyński RSS ALERT    /    fuzje i przejęcia RSS ALERT    /    Baker McKenzie RSS ALERT    /    FRSiH 2019 RSS ALERT    /    konsolidacja RSS ALERT    /    firmy rodzinne RSS ALERT    /    sukcesja RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.203.142
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.