Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

FRSiH: Wpływ influencerów jest przeceniany

Osoby, które spożywają mleko i produkty mleczne, które decydują o zakupach w domu są bardziej świadome. Dużo mniej są narażeni na opinię celebrytów. Mają sprawdzone produkty, które kupują od dłuższego czasu, wybierając także produkty polecane przez osoby, którym ufają – powiedziała Małgorzata Cebelińska, dyrektor Wydziału Handlu, SM Mlekpol w Grajewie w czasie debaty Mleczarnie w pogoni za trendami podczas XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

FRSiH: Wpływ influencerów jest przeceniany
Małgorzata Cebelińska /fot. PTWP

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 19-11-2018, 12:22

Jej zdaniem, w tym przypadku, wpływ celebrytów nie jest porażający – to około 17 proc. globalnie.

- Jeśli chodzi o produkty mleczarskie, ten wpływ jest mniejszy. Nie sądzę, aby wiele osób kierowało się przy wyborze serka opiniami znanych osób – mówiła Małgorzata Cebelińska. - Naszą grupą docelową są kobiety, to one najczęściej sięgają po nowe produkty, nowe smaki, aby uatrakcyjnić ofertę śniadaniową i nie tylko – dodała.

Małgorzata Cebelińska wskazała na fakt, iż wychodzi no to, że około 45 proc. społeczeństwa polskiego ma problem z jakąś formą nietolerancji. - Nie każdy dochodzi dokładnie co mu dolega i woli eksperymentować – po czymś się źle czuje, więc poszukuje, często na ślepo, różnych rozwiązań. Stąd wypływa w dużej mierze popularność bezlaktozowych produktów, którą to linię także musieliśmy niestety rozwinąć. Dla nas jest to nieduży wolumen w skali naszej działalności, ale nie mogliśmy zawieść osób, które są przywiązane do naszej marki. Nie rozszerzając oferty o te niszowe produkty, miało by to miejsce. Co więcej, musimy obserwować rynek i wychwytywać różne sygnały – mówiła dyrektor Wydziału Handlu, SM Mlekpol. - Jeśli chodzi o mleko, to nadal nie jest ono tak mocno przetworzone jak w innych produktach.

Biorąc pod uwagę tryb życia, stopień przetworzenia żywności, to problemów z normalnym trawieniem będzie coraz więcej – uważa dyrektor Cebelińska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Małgorzata Cebelińska RSS ALERT    /    Mlekpol RSS ALERT    /    FRSiH 2018 RSS ALERT    /    influencerzy RSS ALERT    /    nietolerancja laktozy RSS ALERT    /    mleko bez laktozy RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Marcin z Radomia 2018-11-19 14:57:24
    Ja zawsze szukam produktów tradycyjnych, bez cukru, barwników, polepszaczy, gumy guar, ksantanowej czy mączki chleba świętojańskiego itp. Jogurt ma zawierać tylko mleko i owoce, kefir tylko mleko, a śmietana być śmietaną bez karagenu (unikam domieszki mleka w proszku czy białka mleka). Ser żółty ma być serem z mleka i czym twardszy tym lepiej. Mleka już nie kupuje, nie piję, bo to już nie to samo mleko co dawniej. Kiedyś z mleka ściągało się śmietanę, piło zsiadłe lub w domu można było zrobić twarożek świeży (sklepowy nic wspólnego ze świeżością nie ma).

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.233.55
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.