Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Handel dostrzega trzy główne trendy w produktach mleczarskich

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 08-09-2017, 11:16
Handel dostrzega trzy główne trendy w produktach mleczarskich
fot. shutterstock.com

Obecnie obserwujemy trzy coraz silniejsze trendy konsumenckie, związane z rynkiem mleczarskim. Po pierwsze, klienci są świadomi, poszukują produktów zdrowych, naturalnych, z tzw. "czystą etykietą". Krótka lista składników świadczy właśnie o tym, że produkt jest naturalny i zdrowy – mówi serwisowi portalspożywczy.pl Piotr Sztuba, kierownik Działu Produktów Świeżych Netto Polska.

Drugi, bardzo silny i zauważalny trend, to przywiązywanie coraz większej wagi do polskiego pochodzenia produktów. Na naszej półce z nabiałem klienci znajdą bardzo szeroki wybór artykułów od rodzimych producentów, charakteryzuje je również czysta etykieta. Netto Polska stawia na współpracę z polskimi firmami. Świadczy o tym chociażby udział w projekcie „Doceń Polskie” - to wyjątkowa inicjatywa branży, której nadrzędnym celem jest promowanie najlepszych jakościowo artykułów spożywczych, wytworzonych w naszym kraju. W wiosennej edycji programu tytuł TOP PRODUKTU (z możliwe największą liczbą punktów) otrzymały wszystkie 24 artykuły marek własnych, zgłoszone przez sieć sklepów Netto, w tym produkty nabiałowe Miletto: jogurt naturalny bez laktozy, kefir naturalny, masło osełka, twaróg półtłusty/tłusty/chudy, śmietanka 30 proc.

Trzeci, równie silny trend, o którym możemy mówić w kontekście rynku mleczarskiego, to dostęp do produktów bez laktozy. W Netto dajemy klientom zdrowy wybór – na półce z nabiałem znajdą zarówno tradycyjne artykuły mleczne, jak również ich bezlaktozowe zamienniki. Obecnie w naszym asortymencie oferujemy: ser twarogowy, mleko, jogurt naturalny, masło, serek wiejski, ser żółty, lody oraz śmietankę do kawy – wszystkie wymienione produkty nie zawierają laktozy.

- Potrzeby konsumentów zmieniają się, są coraz bardziej świadomi, jeżeli chodzi o zdrowe odżywianie, a my reagujemy na ich oczekiwania, dostosowując asortyment. Korzystając z naszego wewnętrznego systemu badania opinii Opinello, zapytaliśmy naszych klientów, jakie są ich oczekiwania względem Półki Zdrowia. Z analizy wynika, iż najbardziej pragną poszerzenia kategorii Zdrowa Alternatywa, a szczególna uwaga powinna zostać skierowana właśnie na produkty bez laktozy – komentuje Piotr Sztuba.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 362) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.