Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Handel dostrzega trzy główne trendy w produktach mleczarskich

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 08-09-2017, 11:16
Handel dostrzega trzy główne trendy w produktach mleczarskich
fot. shutterstock.com

Obecnie obserwujemy trzy coraz silniejsze trendy konsumenckie, związane z rynkiem mleczarskim. Po pierwsze, klienci są świadomi, poszukują produktów zdrowych, naturalnych, z tzw. "czystą etykietą". Krótka lista składników świadczy właśnie o tym, że produkt jest naturalny i zdrowy – mówi serwisowi portalspożywczy.pl Piotr Sztuba, kierownik Działu Produktów Świeżych Netto Polska.

Drugi, bardzo silny i zauważalny trend, to przywiązywanie coraz większej wagi do polskiego pochodzenia produktów. Na naszej półce z nabiałem klienci znajdą bardzo szeroki wybór artykułów od rodzimych producentów, charakteryzuje je również czysta etykieta. Netto Polska stawia na współpracę z polskimi firmami. Świadczy o tym chociażby udział w projekcie „Doceń Polskie” - to wyjątkowa inicjatywa branży, której nadrzędnym celem jest promowanie najlepszych jakościowo artykułów spożywczych, wytworzonych w naszym kraju. W wiosennej edycji programu tytuł TOP PRODUKTU (z możliwe największą liczbą punktów) otrzymały wszystkie 24 artykuły marek własnych, zgłoszone przez sieć sklepów Netto, w tym produkty nabiałowe Miletto: jogurt naturalny bez laktozy, kefir naturalny, masło osełka, twaróg półtłusty/tłusty/chudy, śmietanka 30 proc.

Trzeci, równie silny trend, o którym możemy mówić w kontekście rynku mleczarskiego, to dostęp do produktów bez laktozy. W Netto dajemy klientom zdrowy wybór – na półce z nabiałem znajdą zarówno tradycyjne artykuły mleczne, jak również ich bezlaktozowe zamienniki. Obecnie w naszym asortymencie oferujemy: ser twarogowy, mleko, jogurt naturalny, masło, serek wiejski, ser żółty, lody oraz śmietankę do kawy – wszystkie wymienione produkty nie zawierają laktozy.

- Potrzeby konsumentów zmieniają się, są coraz bardziej świadomi, jeżeli chodzi o zdrowe odżywianie, a my reagujemy na ich oczekiwania, dostosowując asortyment. Korzystając z naszego wewnętrznego systemu badania opinii Opinello, zapytaliśmy naszych klientów, jakie są ich oczekiwania względem Półki Zdrowia. Z analizy wynika, iż najbardziej pragną poszerzenia kategorii Zdrowa Alternatywa, a szczególna uwaga powinna zostać skierowana właśnie na produkty bez laktozy – komentuje Piotr Sztuba.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 478) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH