Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Hochland dostrzega potencjał sezonu grillowo-sałatkowego

Hochland proponuje produkty na grilla w kilku alternatywnych liniach: Hochland Grillowy – sery pleśniowe – cztery warianty dwupaków z serem Camembert w różnych smakach, Hochland Grillowy – ser typu greckiego – dwa rodzaje sera z przyprawami w aluminiowych tackach, gotowych do położenia na grillu, Hochland Sałatkowy – ser typu greckiego – trzy odsłony sera, najchętniej wykorzystywanego do sałatek towarzyszących potrawom grillowanym.

Hochland dostrzega potencjał sezonu grillowo-sałatkowego
Jacek Wyrzykiewicz /fot. Hochland Polska

Autor: portalspożywczy.pl
Data: 13-05-2019, 13:54

Sprzedaż produktów Hochland na sezon grillowo-sałatkowy zostanie wsparta kampanią promocyjną, materiałami POS oraz konkursem "Hochland na grilla". Konkurs fotograficzny "Hochland na grilla" został zaplanowany w okresie od 25 czerwca do 2 września 2019 roku. Aby dokonać ważnego zgłoszenia konkursowego będzie należało kupić jeden z produktów objętych promocją, zachować paragon, jako dowód zakupu produktu, przygotować potrawę z użyciem jednego z produktów objętych promocją, zrobić zdjęcie tej potrawy, umieścić to zdjęcie na swoim indywidualnym koncie w serwisie Instagram z wykorzystaniem konta zarejestrowanego użytkownika serwisu Instagram oraz oznaczyć je: #hochlandnagrilla i @hochland_pl. W konkursie zaplanowano nagrody I rzędu w postaci grilla gazowego marki Webber  oraz nagrody II rzędu w postaci Fartucha Mistrza Grillowania. Wszystkie szczegóły konkursu dostępne są na www.hochlandnagrilla.pl

- Zachęceni ubiegłorocznym sukcesem powracamy na rynek z gamą produktów na sezon grillowo-sałatkowy.  Grill to jedna z najchętniej wybieranych form spędzania czasu wolnego w okresie wiosenno – letnim. Prawie 70 proc. osób w Polsce grilluje w tym czasie. Konsumenci coraz chętniej sięgają po produkty gotowe do położenia na ruszcie. Rośnie również odsetek konsumentów, którzy sięgają w okresie grillowym po ser. - powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Hochland istnieje na polskim rynku od początku lat 90-tych. W Polsce działają dwa zakłady – w Kaźmierzu i Węgrowie. Hochland, Almette, Valbon to wiodące na rynku marki, pod którymi kryje się cała gama produktów, dostępna także dla rynku HoReCa. Doskonały smak i jakość zawdzięczają najlepszym surowcom i technologiom.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Hochland Polska RSS ALERT    /    Jacek Wyrzykiewicz RSS ALERT    /    grill RSS ALERT    /    sery RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Jarek 2019-05-22 23:49:23
    Produkt bardzo słabo się sprzedaje , producent każe go utrzymywać w ofercie dystrybutorom , a ci mają na stanie po 1 szt i nawet jak poleci po terminie to nie ściągają , żeby PH Hochlanda się nie czepiał . Ogólnie to Polacy na grill kładą mięso , a nie ser pleśniowy . Co do tzw. fety to kosmicznie droga i dlatego stanowi zaporę dla większości konsumentów

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.13.39
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.