Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Hochland: Dzisiaj to sprzedawcy decydują o sukcesie lub porażce marki

Hochland jest jedną z firm branży serowej, która obecna jest w Polsce od 25 lat i może pochwalić się długą historią. Silna pozycja Hochland podparta jest ponad 90-letnim doświadczeniem w produkcji sera. Hochland otwiera interesujący świat dla konsumenta, pokazując w swoich działaniach nie tylko atrybuty funkcjonalne, ale coraz ciekawszy świat. Bogata oferta smakowa, od serów kremowych twarogowych Almette, poprzez całą paletę serów kremowych topionych Hochland, sery żółte plasterkowane, po sery pleśniowe Valbon, sprawia, że produkty te wciąż zaskakują mnogością potraw, do których można je zastosować.

Hochland: Dzisiaj to sprzedawcy decydują o sukcesie lub porażce marki
Jacek Wyrzykiewicz

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 28-03-2019, 11:01

- Najważniejsze jest wprowadzanie innowacji, które zyskają duży udział w rynku. Nadal możliwe jest tworzenie takich innowacji, nawet w komodowanych kategoriach. Musimy mieć konkretną ofertę dla każdego sektora, a także dedykowane narzędzia komunikacji. Dzisiaj to sprzedawcy decydują o sukcesie lub porażce marki, a relacje z sieciami zależą od tego, jaką wartość można wnieść w ich działalność z daną marką. Jeśli marka generuje sprzedaż, można spodziewać się nawiązania relacji partnerskich. – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

- Znaczenie kanału tradycyjnego sprzedaży zależy od kategorii, ale dla nas odgrywa on znaczącą rolę, jednak warunki, takie jak długość półek, są zupełnie inne niż w przypadku kanału nowoczesnego. Istnieje również różnica w możliwościach zakupu. Zwracamy uwagę, aby materiały POS były dopasowane do formatu i rodzaju sklepu. Materiały mają przyciągać uwagę kupującego, informować o produkcie i ewentualnej ofercie promocyjnej, jednak nie zaśmiecać i nie dominować przestrzeni. Ważna jest komunikacja detalistów z producentami, zrozumienie potrzeb właścicieli sklepów - dodaje.

Po 25 latach obecności w Polsce Hochland wciąż zaskakuje konsumentów produktami, które wykraczają poza tradycyjne rozumienie sera.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jacek Wyrzykiewicz RSS ALERT    /    Hochland Polska RSS ALERT    /    sery RSS ALERT    /    marki mleczarskie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.231.247.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.