Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Hochland: Konsumenci są coraz bardziej racjonalni

Konsumenci są coraz częściej mniej skłonni do wydawania pieniędzy i przenoszą proces podejmowania decyzji o zakupie w bardziej racjonalny obszar – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Hochland: Konsumenci są coraz bardziej racjonalni
Jacek Wyrzykiewicz /fot. Hochland Polska

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 26-11-2018, 12:36

Jego zdaniem, taka rzeczywistość znacząco podnosi zakres działań budujących markę oraz poprzeczkę działów marketingu, które muszą szukać nowych rozwiązań uzasadniających znaczenie marki i - co często się z tym wiąże - wyższej ceny. - Aktualnie wyzwaniem stojącym przed działem marketingu jest znalezienie równowagi między racjonalnymi i emocjonalnymi argumentami. Od innych producentów serów w Polsce Hochland Polska odróżnia strategiczne podejście do konsumenta. Wszystkie sery Hochland mają jeden wspólny mianownik: bardzo wysoką jakość i co za tym idzie, doskonałe walory smakowe. Naszym sposobem na dalszy rozwój jest zrozumienie, antycypowanie i kreowanie potrzeb konsumentów oraz jak najtrafniejsze realizowanie tych marzeń. Połączenie produktowej siły Hochland, z siłą marki oraz ze zrozumieniem konsumentów zabezpieczy kolejne lata rozwoju biznesu – mówi Jacek Wyrzykiewicz.

Zaznacza, że dzisiaj sprzedawcy detaliczni decydują o sukcesie lub porażce marki w branży FMCG. -Relacje z sieciami zależą od tego, jaką wartość można wnieść do ich działalności z daną marką lub produktem. Jeśli marka generuje sprzedaż, możemy spodziewać się nawiązania relacji partnerskich. Musimy pamiętać, że sieci handlowe będą nadal rosły, także dlatego, że rynek nadal się konsoliduje – mówi przedstawiciel Hochland Polska.

- Ale trzeba pamiętać, że tradycyjna sprzedaż dla przemysłu spożywczego odgrywa także znaczącą rolę, jednak warunki, takie jak długość półki, są zupełnie inne niż w przypadku sprzedaży w kanałach nowoczesnych. Oczywiście istnieje również różnica w możliwościach zakupu. Producenci muszą mieć specjalną ofertę dla tego sektora, a także dedykowane narzędzia komunikacji – dodaje Wyrzykiewicz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jacek Wyrzykiewicz RSS ALERT    /    Hochland Polska RSS ALERT    /    współpraca z sieciami handlowymi RSS ALERT    /    marki mleczarskie RSS ALERT    /    sery RSS ALERT    /    budowa marki RSS ALERT    /    decyzje konsumentów RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.200.93
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.