Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Hochland odświeża wizerunek sztandarowego produktu

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 23-04-2015, 16:23

Hochland Polska wprowadza na rynek swój kultowy produkt – sery topione Hochland w plastrach – w nowej recepturze i nowych opakowaniach. Dla nowych plastrów topionych Hochland zaplanowano silne wsparcie komunikacyjne.

Jak informuje firma, plastry topione Hochland, które zyskały nową, poprawioną recepturę eliminującą konserwanty. Badania rynkowe wskazują, że dla 82% konsumentów informacja o wysokiej jakości składnikach jest ważna, 63% zachęca to do zakupu, a 41% respondentów uważa ją za unikalną, o której nie wiedziała do tej pory (Źródło: Badanie ilościowe na grupie 600 osób, Glimpse, październik 2014). 

Plastry topione Hochland zyskały zupełnie nowy design opakowania, które ma charakteryzować nowoczesna grafika. Dodatkowo opakowania zawierają czytelną informację na temat braku zawartości konserwantów i obecności tylko wyselekcjonowanych składników oraz hasło – To jest pyszne.

W ofercie nowych plastrów Hochland znajdą się najbardziej popularne warianty smakowe: Gouda, Z szynką, Maasdamer, Emmentaler, Tost, Cheddar, Ze szczypiorkiem, Gouda Fit, Śmietankowy. Cena rekomendowana na półce to 3,59 PLN za opakowanie 130g. 

Dla nowych plastrów topionych Hochland zaplanowano silne wsparcie komunikacyjne. Ogólnopolska kampania realizowana będzie już od czerwca, potrwa do końca listopada i obejmie TV, kino i outdoor. Kampanię telewizyjną zaplanowano w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin największej oglądalności. Z kolei reklama w kinach będzie realizowana przy wchodzących na ekrany hitach sezonu. Działaniom tym będzie towarzyszyło silne wsparcie 360°, w kilku mediach równolegle, także w Internecie, na największych portalach i w prasie. Przewidziano też szeroko zakrojone działania PR i sporo aktywności w punktach sprzedaży, z towarzyszeniem różnorodnych materiałów POS. 

Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej dla nowych plastrów Hochland odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 381) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH