Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Hochland - po interwencji KER - wprowadza zmiany w reklamie serków

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 08-02-2018, 14:26

Komisja Etyki Reklamy przeanalizowała kampanię reklamową serków Hochland i zleciła jej modyfikację. Aby odrzucić jakiekolwiek zarzuty wprowadzenia konsumentów w błąd, firma potwierdziła, że wprowadziła zmiany, zgodnie ze wskazaniem.

Kilka dni temu Komisja Etyki Reklamy orzekła, że telewizyjny spot serków Hochland z Anną Guzik musi zostać zmodyfikowany, ponieważ wprowadza widzów w błąd. Przekaz reklamy to fakt, że serki produkowane są z naturalnych składników, a tymczasem w ich skład wchodzi także m.in. konserwant.

Jak tłumaczy firma Hochland, konserwant znajduje się w szynce, która jest jednym z wariantów smakowych. W pozostałych wariantach konserwant nie występuje. - W żadnym z produktów nie występują sztuczne aromaty (a jedynie naturalne) - podkreśla biuro prasowe spółki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (9 809) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane